شورای شهر

سروری: مقاومت عجیبی برای بازشماری آراء انتخابات شورا وجود دارد

به گزارش شورا‌آنلاین، پرویز سروری درباره بازشماری نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما هر روز تردیدمان نسبت به نحوه برگزاری انتخابات از این نظر که یک مقاومت عجیبی برای بازشماری آرا است، بیشتر می‌شود. 

وی افزود: در حالی که رئیس مجلس، وزیر کشور و دیگر مسئولان تأکید بر بازشماری آرا داشتند، ولی این اتفاق صورت نمی‌گیرد. 

وی افزود: اعتراض ما مبنی بر بازشماری آرا بوده است که در شهر تهران این اتفاق نیفتاده و برخلاف وعده‌هایی که داده بودند، پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر تهران نیز تأیید شد و اعتراض ما به جایی نرسید و آنها نیز پاسخگو نبودند. 

سروری افزود: اقدامات صورت گرفته در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران مشکوک بوده است و چرا این همه مقاومت برای بازشماری آرا صورت می‌گیرد؟ چرا اجازه نمی‌دهند در فرایند قانونی، موضوع رسیدگی شود؟ چرا حاضر نیستند از عملکرد خود دفاع کنند؟ 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در انتخابات، مجری و ناظر از یک جریان بودند و هیچ ناظری از نامزدها بر سر صندوق‌های رأی حضور نداشت و این شائبه وجود دارد که تخلفاتی براساس گزارش‌های واصله اتفاق افتاده باشد. 

سروری بیان داشت: در مقابل اعتراضات ما سکوت می‌کنند، و رفتارهای مشکوکی انجام می‌دهند که این برخوردها بر دامنه اعتراضات خواهد افزود. 

وی گفت: ما معتقدیم علتی برای مقاومت در بازشماری آرا وجود دارد و قطعاً این موضوع را همچنان پیگیری خواهیم کرد تا شفافیت در نحوه برگزاری انتخابات احراز شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا