شورای شهر

دنیامالی: سربازان خمینی هنوز زنده‌اند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به حوادث منا، گفت: این اتفاق نمی‌تواند بدون برنامه‌ریزی باشد و رژیم آل‌سعود بداند هنوز سربازان خمینی زنده هستند.

احمد دنیامالی در جلسه علنی روز‌ سه‌شنبه شورای شهر تهران با اشاره به ظرفیت کشتیرانی کشور، گفت: ما ظرفیت‌های زیادی در این حوزه داریم و نسبت به سایر کشورهای منطقه در حوزه پیشرفته‌تر هستیم.

وی با اشاره به حوادث منا گفت: آمریکایی‌ها و عرب‌ها بدانند هنوز سربازان  خمینی زنده هستند و تا زمانی که زنده هستند، این حادثه از یادمان نمی‌رود .

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران ادامه داد: من اطمینان دارم که این اتفاق بدون برنامه نیست و بر اساس مصاحبه با بازماندگان، مشخص است که ساعت‌ها به حجاج حادثه‌دیده کمک نمی‌کردند. این اتفاق جنایت است و سازمان ملل باید آن را به عنوان یک جنایت ثبت کند.

دنیامالی تاکید کرد: با وجود تمامی تضارب آرا که در کشور وجود دارد، اما همه در منافع نظام با هم متحد هستند و مردانه و محکم پای آن ایستاده‌اند.

وی با اشاره به برخورد رسانه‌های غربی با این اتفاق گفت: رسانه‌های بزرگ جهان با سکوت خبری خود، رژیم آل‌سعود را حمایت می‌کنند و متاسفم برای کشور همسایه که پیام تبریک برای برگزاری مراسم حج به این رژیم ارسال کرده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران همچنین از شهرداری منطقه دو برای آزادسازی صد هکتار از اراضی فرحزاد تقدیر کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا