شورای شهر

با املاک نجومی برای رای من نقشه کشیده بودند!/در المپیک نتیجه و اخلاق را باهم باختیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هادی ساعی جزو چند عضو شورای شهر تهران بود که نامش در لیست املاک نجومی دیده می شد. البته با این تفاوت که هیچ جزئیاتی از املاک واگذار شده وجود نداشت و فقط نامی از ساعی در لیست دیده می شد. 

 
عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین در خصوص اینکه چرا درباره موضوع املاک نجومی سکوت اختیار کرده بود و دفاعیه ای انجام نداده بود، گفت:خب همانطور که حتما دیدید اسم من از لیست درآمده و از آن اول هم اسم من را اشتباهی در این لیست زده شده بود.

 

وی ادامه داد:نه تنها اسم من بلکه اسم خیلی های دیگر هم به اشتباه در این لیست آمده بود. شما اگر لیست را دیده باشید، خوشبختانه مقابل اسم من جزئیاتی نوشته نشده بود و با اعتراضی که کردم اسم من را از لیست درآوردند. با این حال نمی شود به همین راحتی از این جریان گذشت. شما ببینید زمانیکه مردم این اسم ها و و این لیست را می بینند چقدر ناراحت می شوند در صورتیکه واقعا چنین موضوعی درست نبود و صحت نداشت و فقط دیدگاه مردم نسبت به ما عوض می شود.

 

ساعی در خصوص اینکه این موضوعات چرا قبل از انتخابات هیات رییسه مطرح شد، گفت:من واقعا دوست ندارم وارد این بازی های سیاسی شوم چرا که خودم به صورت مستقل وارد شورای شهر شدم و وام دار کسی نیستم.اما مطمئن هستم که این یک بازی سیاسی بود و می خواستند قبل از انتخابات رای من را تحت الشعاع قرار بدهند!

 

وی ادامه داد:این بداخلاقی های سیاسی  باعث نمی شود تا رای آدم برگردد. بعضی ها فکر کردند شاید با این تهدید می توانند رای بنده را عوض کنند ولی آنها نمی دانند اگر ما اینجا هستیم به خاطر مردم است و از این تهدیدها هراسی نداریم.

 

هادی ساعی به عنوان یکی از ورزشی های شورای شهر تهران در گفت و گو با شوراآنلاین در خصوص ناکامی تکواندوی ایران در رقابت های المپیک ریو نیز سکوتش را شکست و گفت:متاسفانه در این المپیک هم نتیجه را باختیم و هم اخلاق را.م ا در این میدان های سخت باید طاقت باختن را داشته باشیم و روحیه پهلوانی را در خود پرورش دهیم.

 

وی ادامه داد: نمی دانم ما چرا عادت کرده ایم که باخت هایمان را گردن این و آن بیندازیم.این روش به دور از اخلاق و جوانمردی است.

 

ساعی در خصوص اجنبی خطاب کردن سرمربی ایرانی تیم آذربایجان از سوی رئیس فدراسیون تکواندو گفت:آقای مهماندوست به عنوان یک مربی حرفه ای می تواند در تمام دنیا مربیگری کند و این هیچ اشکالی ندارد. علاوه بر آن واقعا خیلی بد است که ما قدر آقای مهماندوست را نمی دانیم.ایشان برای این مملکت جنگیده اند و مجروح شده اند چطور بعضی ها دلشان می آید به شخصی که برای این مملکت از جانش مایه گذاشته است، انگ بزنند و لقب اجنبی بدهند!

 

وی ادامه داد:من حتی معتقد هستم که ایشان چون در کشور دیگری خوب عمل کرده است و موفق بوده است باید افتخار کنیم اما نمی دانم چرا برعکس شده است.من صحبتم این است که حداقل اگر از ایشان در این ورزش استفاده نمی کنیم حداقل زمانیکه که در یک کشور دیگر موفق است به ایشان افتخار کنیم و بگذاریم سفیر خوبی برای کشور باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا