ورزشی

صالح: در حق استقلال اجحاف شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجید صالح در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تیمش بازی ساده‌ای را برابر سیاه جامگان داشت، اظها‌رکرد: من مخالف این حرف هستم. بازی با تیم‌های انتهایی جدولی سختی خودش را دارد چرا که آنها انتحاری بازی می‌کنند. این دیدارها از بازی‌هایی که با تیم‌های میانه جدولی داریم خیلی دشوارتر است. مطمئن باشید اگر در نیمه اول بازی برابر سیاه جامگان به گل نمی‌رسیدیم کار خیلی سخت‌تر می‌شد. ما نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و به نظرم یکی از بهترین نیمه اول‌های ما بود. به نظرم بازیکنان استقلال دارند به بلوغ تاکتیکی می‌رسند و بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهند.

 

او درباره مصاف استقلال و ملوان گفت: بازی در انزلی همیشه سخت است. ملوان بازی درگیرانه و جانانه‌ای را ارائه می‌دهد و شرایط آب و هوایی انزلی هم کار را سخت‌تر می‌کند. ما باید در مقابل ملوان بجنگیم و روی هیچ توپی کوتاه نیاییم.

 

مربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره غیبت فخرالدینی و حیدری در مصاف با ملوان و برنامه استقلالی‌ها برای پوشش این خلاء گفت: تا این جای لیگ نشان دادیم که استقلال تیمی تاکتیک محور است. ما در خیلی از بازی‌ها چند بازیکن کلیدیمان نبوده، ولی نتیجه‌ گرفته‌ایم. در این بازی هم همین تفکر را داریم. تنها مشکل این است که ملوانی‌ها شنبه بازی کرده‌اند و ما دوشنبه. به نظرم در اینجا در حق استقلالی‌ها اجحاف شده است. با این حال مطمئنم که بازیکنان استقلال با غیرت‌شان برای موفقیت پا به میدان می‌گذارند.

 

وی درباره‌ی جذب مومنی بیا‌ن‌ کرد: همان طور که آقای مظلومی گفت ما به این بازیکن نیاز داشتیم و در نیم فصل اول هم خواهان او بودیم. فکر می‌کنم می‌تواند در نیم فصل دوم به ما کمک کند. ما روی تک تک بازیکنان‌مان برای نیم فصل دوم و فینال حذفی حساب کرده‌ایم. ما برای موفقیت به دنبال بازیکنان دیگری هم جهت رفع نیاز‌هایمان هستیم تا بتوانیم به اهدافمان در نیم فصل دوم برسیم.

 

صالح در پاسخ به سوالی درباره گلزنی سجاد شهباززاده در هفته‌های اخیر برای استقلال و این که عده‌ای از افت شهباززاده در هفته‌های گذشته صحبت می‌کرد‌ند، عنوان کرد: به جای استفاده از کلمه افت بهتر است بگوییم که چرا مثلا شهباززاده چند بازی گل نزده است، ولی الان این کار را انجام می‌دهد. این مساله در دو قالب قابل بررسی است. یک بحث روی مسائل روحی – روانی است که آقای پرویز مظلومی روی این قضیه در هفته‌های گذشته مدیریت کردند و دیدید که سه مهاجم استقلال در بازی با سیاه جامگان گلزنی کردند. این بحث روحی – روانی با اعتماد آقای مظلومی به بازیکنان شکل گرفته است. بخش بعدی، بخش تمرینی است که خود شهباززاده هم به آن اشاره کرده است. ما مدتی به دلیل مشکلات خیلی فرصت تمرین تخصصی نداشتیم و اخیرا این فرصت برای ما ایجاد شده است. افتخار می‌کنیم به این که اینقدر بازیکنان‌مان تاکتیک پذیر هستند. تمرین جای یادگیری است و من معتقدم شهباززاده با کار و تمرین بیشتر در هفته‌های اخیر موفق شده تا گلزنی کند.

 

او ا‌دا‌مه‌ داد: قطعا ما در تعطیلات لیگ برتر تمرینات تخصصی خود را پیگیری می‌کنیم. در حال‌ حاضر می‌بینید که استقلال کمتر گل می خورد و این به دلیل تمرینات زیاد ما در ساختار دفاعی است. آقای مظلومی مدیریت خیلی خوبی در تیم دارد و اعتماد بالایی در میان اعضای فنی وجود دارد. استقلال در حال‌ حاضر تلاش زیادی برای ادامه روند خوبش انجام می‌دهد.

 

مربی استقلال در پایان ضمن درخواست از هو‌اد‌ا‌ران تیمش برای حضور در ورزشگاه‌ها گفت: استقلال در حال‌ حاضر خوب بازی می‌کند و خوب هم نتیجه‌ می‌گیرد. ما توقع داریم هو‌اد‌ا‌ران به همین دلیل به ورزشگاه بیایند. ما سه گل به سیاه جامگان زدیم و چیزی حدود ۱۰ موقعیت هم داشتیم. این نشان از فو‌تبا‌ل پویای ماست. دیدن سکوهای خالی واقعا زجرآور است و برای فو‌تبا‌ل ما خوب نیست. ان‌شا‌ء‌الله هو‌اد‌ا‌ران از نیم فصل با استادیوم آشتی کنند و ما را تنها نگذارند. کادرفنی استقلال در این فصل نسبت به انتقادات عکس العمل منفی نداشته و همه نقدها را شنیده حالا به نظرم زمان تشویق است و هو‌اد‌ا‌ران می‌توانند به تیم ما با حضور در ورزشگاه‌ها کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا