اجتماعی و فرهنگی

خبر خوش برای بازنشستگان شهرداری:افزایش حق مسکن و همسان سازی حقوق با کارکنان شاغل

به گزارش شورا‌آنلاین، معاون امور بازنشستگان، مشترکین و منابع انسانی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران اخبار مربوط به بازنشستگان را اینطور اعلام کرد:

????حق مسکن کمک هزینه ای است که از  سال ۱۳۹۲به فیش حقوقی بازنشستگان اضافه شد. مدیریت سازمان با ارائه طرحی به هیئت مدیره به منظور افزایش حق مسکن در سال جاری خواستار افزایش حق مسکن برای بازنشستگان شهرداری تهران شد.

????در حال حاضر در حق مسکن بازنشستگان منحصرا تاهل وتعداد اولاد تاثیر گذار است و میزان حقوق دریافتی بازنشستگان شهرداری تهران به هیچ  وجه برروی افزایش حق مسکن  تاثیری ندارد.

????مقررات همسان سازی صندوق ها و سازمان های بازنشستگی را مکلف می کند در پایان سال پنجم همسان سازی، حقوق بازنشسته به ۸۵درصد حقوق یک کارمند شاغل برسد.

????سازمان بازنشستگی به دلیل رفاه حال بازنشستگان و کمک به وضعیت ایشان در مرحله نخست ده درصد افزایش حقوق را اجرایی کرد حتی در احکام بازنشستگان نیز این نکته ذکر شده که این افزایش به صورت علی الحساب تا زمان ابلاغ جدول همسان سازی است.   
    
????سازمان بازنشستگی حق عائله مندی را برای همه بازنشستگان واجد شرایط واریز می کرد اما از مهرماه سال گذشته دیوان عدالت اداری رای به قطع حق عائله مندی به کسانی که سابقه زوجیت نداشته اند، صادر کرد.

????شارژ کارت رفاهی پیشتر به صورت رایگان برای بازنشستگان صورت می گرفت اما پس از مدتی به استناد مصوبه شورای شهر، دیگر شارژ کارت رفاهی به صورت رایگان انجام نشد و سازمان مکلف بود برای شارژ کارت رفاهی مبلغی را پرداخت کند، به همین دلیل تنها کارت بازنشستگان ساکن تهران شارژ و قابل استفاده در حمل و نقل عمومی و مجموعه های آبی طرف قراردادسازمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا