اجتماعی و فرهنگی

واگذاری بیش از ۲ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عباس دارائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) از افتتاح بیش از ۸۸ واحد پروژه ساختمانهای حمایتی و عام المنفعه در سراسر کشور به منظور ارائه خدمات بهتر به اقشار آسیب پذیر جامعه در  ایام الله دهه فجر خبرداد و عنوان کرد: ۲۳۰۵ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در این ایام مقدس تحویل داده می‌شود که متشکل از ۱۲۷۳ واحد مسکن مددجویی در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی و ۱۰۳۲ واحد مسکن مددجویی در قالب طرح تأمین مسکن مددجویان شهری است.

اعطای یک نوبت سبد کالا به مددجویان کمیته امداد وی با اشاره به اعطای یک نوبت سبد کالا توسط دولت به تمامی مددجویان افزود: همزمان با جشن انقلاب اسلامی، ۵ هزار کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا می شود. بهره برداری از ۸۰۰ مرکز نیکوکاری در کشور به مناسبت دهه مبارک فجر دارائی گفت: تعداد ۱۹۶ پروژه مربوط به زکات در استانهای اردبیل ، چهارمحال و بختیاری ، خراسان جنوبی، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی ، همدان ، کرمان ، کردستان و کرمانشاه در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: به منظور بهره برداری از ۵ هزار پروژه عمرانی از محل زکات( مسجد ، خانه ی عالم ، حسینیه ، مسکن مددجوئی ، حمام و سرویس های بهداشتی ) در استانهای گیلان ، مازندران ، سمنان  زنجان ، گلستان ، خراسان شمالی  برنامه ریزی ویژه ای داریم.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) به بهره برداری از ۸۰۰ مرکز نیکوکاری در کشور اشاره کرد و ادامه داد: سازماندهی واجرای اهداف مورد نظر بنحوی است که شاهد تحول عظیمی در زمینه توسعه مشارکتهای مردمی و خدمت رسانی به روش جدید هستیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری در پایان سال و تمهیدات لازم در این زمینه از برنامه های اصلی این نهاد است. 

وی افزود: کانونهای فرهنگی دائم و جوانان پیرو ولایت برای این ایام مقدس برنامه‌هایی چون برگزاری مسابقه‌های فرهنگی ،کارگاههای آموزشی با موضوع مهدویت و ولایت، نقش اتحاد و عزم ملی در پیشرفت کشور ، نقش علم در توانمندی کشور و نشستهای فرهنگی با موضوع شکوفایی فرهنگ و تمدن اسلامی در نظر دارد.

دارائی در ادامه از برپایی غرفه ارائه مشاوره و معاضدت‌های حقوقی رایگان به مددجویان و راهپیمایان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبرداد و افزود: مشکلات آنها در صورت لزوم، پیگیری می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا