شورای شهر

قیمت جمع آوری هر متر پسماند ۳۳۰۰ تومان است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد دنیامالی در جلسه علنی امروز شورای شهر  افزود: پیشنهاد می شود بافت فرسوده را از پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند مستثنی کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر ادامه داد: به منظور تشویق صاحبان بافت‌های فرسوده به نوسازی و همچنین تشویق مناطق کم برخوردار می‌توانیم این استثنا را قائل شویم اما پیشنهاد می‌شود بهای خدمات مدیریت پسماندهای ساختمانی ۱۰۰۰ تومان شود.

در ادامه همچنین انصاری عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت:  انباشت زباله و مصالح قابل استفاده اما دور ریخته شده ساختمان‌ها بسیار زیاد است.

وی یادآور شد: با افزایش بهای خدمات پسماند می‌توان مانع از دور ریختن مصالح سالم ساختمانی نیز شد.

رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر در ادامه گفت: قیمت جمع آوری هر متر پسماند ۳۳۰۰ تومان است و تصویب ۶۰۰ تومانی بهای پسماند به معنای این است که از جیب مردم سوبسید می‌دهیم.

وی افزود: به نظرم می‌توان با حذف تکایا و مکان‌های مذهبی اقلیت‌های مذهبی از استثنائات پرداخت بهای پسماند رقم حداقلی برای بهای خدمات پسماند را هزار تومان اعلام کرد.

بر اساس این گزارش،  علیرضا دبیر رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر تهران دراین مورد گفت: ما به دنبال درآمد زایی نیستیم چرا که حداکثر مبلغ اضافه شدن بهای پسماند برای ساختمان‌های بزرگ ۵ میلیون تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا