مدیریت شهری

اجرای طرح شبانه جلوگیری از بساط گستری خیابان پیروزی به مدت یک هفته

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت، از اجرای طرح ضربتی جلوگیری از بساط گستری به مدت یک هفته به صورت شبانه خبرداد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، سرهنگ جلینی در جلسه ای که به منظور جلوگیری از بساط گستری و رفع سد معبر خیابان پیروزی در محل سرکلانتری ششم برگزار شد، گفت: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و برقراری نظم ترافیکی خیابان پیروزی، با تقسیم بندی این خیابان حد فاصل میدان کلاهدوز تا میدان شهدا به ۱۰ بخش و با همکاری عوامل راهور، یگان امداد، اجرائیات شهرداری منطقه ۱۳ و کلانتری های محدوده سرکلانتری ششم پایتخت از سد معبر این خیابان پیشگیری و اجازه بساط گستری داده نخواهد شد.

وی افزود: این طرح در راستای درخواست های مردمی و به منظور کسب رضایتمندی های شهروندی به صورت شبانه آغاز و تا بامداد روز بعد ادامه می یابد . در حال حاضر، این طرح به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شده است.

همچنین در این جلسه بابک جفریان مشاور اجرایی شهردار منطقه ۱۳، با بیان اینکه برقراری نظم و انضباط شهری در کلانشهرهایی همچون تهران با دشواری هایی روبروست که نیازمند همکاری و هماهنگی کامل همه عوامل دخیل در این امر از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور و… است، تصریح کرد: رسیدن به این هدف نیازمند استمرار حمایت های دستگاه های انتظامی و فرهنگ سازی عمومی به نحو شایسته است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۳ و همه عوامل آن همواره در جهت رفاه و آسایش شهروندان تلاش نموده اند، از سرکلانتر ششم پلیس پایتخت خواست تا این طرح در دیگر ایام سال نیز تداوم یابد.

گفتنی است گزارش اطلاعاتی با تمرکز بر تحرکات مشاغل کاذب در خیابان پیروزی، تهدیدات و آسیب ها، راهکاری اجرای طرح رفع بساط گستری خیابان پیروزی و … از جمله دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا