ورزشی

ویسی:نمی دانم سپاهان کجای جدول است

به گزارش شورا‌آنلاین، عبدالله ویسی با حضور در برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: همه از شرایط ما اطلاع دارند. اوضاع‌مان خوب نیست و قبل از مهمترین بازی‌ها همه خودشان را آماده حضور در آن دیدارها می‌کنند و ما وضعیت مناسبی نداریم.

وی در رابطه با اینکه چه زمانی این مشکلات تمام می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه اوضاع احوال تیم از دو سال قبل خوب نیست وا ین مسئله تا امروز ادامه پیدا کرده است. با آمدن مالک جدید شرایط کمی بهتر شد اما چون کارخانه اعتبارات اولیه را نداشت و نتوانست تولید کند با مشکل روبرو شد و کارگران هم اعتصاب کرده بودند. در ۲-۳ هفته اول که پول بود ما ۷ امتیاز کسب کردیم و باختی نداشتیم اما رفته رفته اوضاع خراب شد. مالکان قول بهبودی اوضاع را دادند و بازیکنان امیدوار بودند قراردادهای ما بسیار پایین است و این مسئله بازیکنان را اذیت می‌کند. امیدوارم امروز اعتصاب شکسته شود.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا قرار است امروز بازیکنان تمرین کنند، گفت: ساعت ۱۱ در مهمانسرای استقلال خوزستان جلسه‌ای با حضور بازیکنان داریم. اگر توانستم بازیکنان را متقاعد کنم تمرین می‌کنیم وگرنه با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان استانی داشتیم هر تعدادی که بیایند ما تمرینات‌مان را شروع می‌کنیم. 

ویسی در رابطه با اینکه چرا با وجود درآمدهای زیادی که خوزستان دارد این تیم با چنین مشکلاتی روبرو شد، عنوان کرد: ۷۰ درصد منابع مالی کشور از خوزستان می‌آید. اما با این اوضاع مثل شرکت و کارخانه برخورد می‌شود نه یک استانی که بسیار مهم است. در ماهشهر کلی کارخانه وجود دارد آیا این ها نمی‌توانند به ما کمک کنند؟ مردم خوزستان لیاقت‌شان بیشتر از اینهاست. آب و هوا نداریم و خاک روی سرمان است و تنها عشق مردم در این بین فوتبال است. متاسفانه مسئولان رده بالای کشوری به خوزستان نگاه یک کارخانه درآمدزا را دارند و اتفاق دیگری رخ نمی‌دهد. 

وی در مورد اینکه باشگاه اعلام کرده بود او پول گرفته و بیانیه صادر کرد و اختلاف نظری با باشگاه ایجاد شد، تصریح کرد: حرف من این است که دروغ نگوییم. چرا که مردم با هوش هستند. نباید با این حرف‌ها توهین کنیم. البته این مسئله با صحبت‌هایی که صورت گرفت،‌ رفع شد. خدا شاهد است یک ریال هم نگرفتم. در ابتدای فصل آقای اسدبیگ مبلغی پول داد که ۵۵ میلیون آن باقی ماند و با او هماهنگ کردیم چه اتفاقی برای این پول افتاد. من پولی هم از فدراسیون و سازمان لیگ گرفتم که مربوط به قرارداد ۳ سال قبلم بود. هیچ پولی برای امسال دریافت نکردم. من در زندگی ورزشی‌ام دروغ نمی‌گویم. شاید در خانه به همسر و فرزندم دروغ بگویم اما تمام اعتبار من در زندگی ورزشی‌ام است وخودم را خراب نمی‌کنم و دروغ نمی‌گویم. اگر یک ریال به من داده باشند امور مالی ۴-۵ امضا می‌گیرد. اگر یک نفر ثابت کند که یک درصد پول دریافت کرده‌ام ۱۰ سال هر جای ایران که بگوید به طور رایگان مربیگری می‌کنم. من اجازه توهین نمی‌دهم و نباید با شعور مردم بازی کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شرایط سپاهان گفت: آنقدر گرفتار تیمم هستم که اصلا نمی‌دانم سپاهان کجای جدول است. 

وی در مورد اینکه بعد از رفتن او از سپاهان این تیم شرایط خوبی پیدا نکرد، خاطرنشان کرد: زمانی که به سپاهان رفتم گفتند قرارداد تو با استقلال خوزستان ۳ ساله بوده اما ما می‌خواهیم ۵ سال با یکدیگر باشیم اما همکاری‌مان ۵ ماه هم نشد. مشکلی وجود ندارد. من با ۱۵ میلیارد تیم را در رده پنجم تحویل دادم در شرایطی که قبل از من تیم یازدهم بود و الان هم فکر می‌کنم در رده سیزده یا چهاردهم هستند. آن پنجمی مال من نبود اما این رده یازده و سیزده را به من انتصاب می‌کنند.

ویسی در مورد صحبت‌هایی که علی کریمی علیه فدراسیون مطرح کرده است،‌ عنوان کرد: کریمی نظر خودش را گفته و ارتباطی با من ندارم من کارم فنی است و در مورد مدیریت و مسائل حقوقی اطلاعی ندارم.کریمی یکی از افراد دوست داشتنی و بزرگان فوتبال است اما بهتر است در حوزه خودش فعالیت کند. اگر نکته یا مسئله‌ای هم هست درجایی که به دور از دید مردم و رسانه‌ها است اگر انتقادات مطرح شود تاثیرگذارتر خواهد بود. 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: برای هر ۴ نماینده فوتبال ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس هم آنقدر گردن کلفت بازی می‌کند که همه می‌توانند از عملکرد آنها کیف کنند و نتیجه لازم را در آسیا بگیرند. 

وی در پایان در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: امروز اگر تمرین آغاز شد با تمام وجود کار می‌کنیم تا آماده این بازی شویم و سپس آماده بازی حساس در جام حذفی شویم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا