سیاسی

اقدامات فتنه افروزان روزی دامن‌گیرشان خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دکتر ظریف در این دیدار ضمن تبریک میلاد مسعود پیامبر رحمت و هفته وحدت، بر نقش ارزنده علماء در جهت پایان دادن به فتنه مذهبی در جهان اسلام و مقابله با جریانی که در صدد تخریب و مشوه ساختن وجهه نورانی اسلام است، تأکید ورزید.

وی با اشاره به تهدیدات مشترکی که جهان اسلام با آن‌ها روبه‌رو است، تأکید کرد: هزینه این تهدیدات از سوی کسانی که منافع مردم مسلمان جهان هیچ اهمیتی برای آنان ندارد، بر مسلمانان تحمیل می‌شود.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: اختلاف و فتنه به نفع هیچ‌یک از مسلمانان نبوده و فتنه افروزان باید بدانند که نتایج اقدامات آنان روزی دامن‌گیر خودشان خواهد شد.

شیخ بدرالدین حسون نیز با اشاره به نقش کشورمان در تثبیت وحدت بین مسلمانان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی اسلام اصیل بوده و خداوند نیز این نظام مقدس را مورد نصرت و یاری خود قرار داده و پیروزی را برای یاران دین خود تضمین کرده است.

او ضمن تجلیل از ایستادگی ایران در کنار مردم و دولت سوریه و همه مستضعفین، اظهار کرد: دشمنان وقتی مشاهده کردند که جمهوری اسلامی ایران خارج از دایره قدرت آنان توانسته است چه جایگاهی در زمینه‌های علمی، فن‌آوری، صنعتی، نظامی و غیره کسب کند، در راستای اهداف شوم خود و با هدف تغییر معادلات منطقه‌ای، دست به ایجاد فتنه‌های مذهبی زدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا