سیاسی

نجفی: بعضی مدیران قالیباف، مدیران خوبی بودند که ارتقاء گرفتند/ اصلاح طلب و اصولگرا برای من فرقی ندارند

به گزارش شورا‌آنلاین، محمدعلی نجفی شهردار تهران در جمع خبرنگاران در پایان نشست هیات دولت درباره اینکه چه زمانی شاهد تغییرات ملموس در شهرداری خواهیم بود، گفت: در هیج دستگاهی نمی‌شود گفت از فردا هیچ کس را عوض نمی‌کنیم؛ این جریانی مستمر است. عمر مدیریت مدیران ۴ سال است، معنی آن این است که هر سال باید یک چهارم مدیران تغییر کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره ارتقای برخی مدیران دوران قالیباف در شهرداری هم گفت: بعضی مدیران قالیباف، مدیران خوبی بودند. از لحاظ خط سیاسی هم لزوما طرفدار آقای قالیباف نبودند. یکی از اولویت‌های من این بود که از بدنه شهرداری نیرو بگیرم. چه اصلاح‌طلب چه غیر اطلاح‌طلب. این روش خوبی است؛ چراکه بزرگترین گلایه بدنه شهرداری در دوران مدیریت قبلی، این بود که تقریبا اکثر قریب به اتفاق مدیران رده بالا از بیرون شهرداری انتخاب می‌شدند. به نظر من سیاست ما خوب است اگر کسی که در دوران قالیباف در سطح پایین‌تری کارش خوب بوده، حالا ارتقا پیدا کند، چه ایرادی دارد؟

نجفی درباره بدهی‌های شهرداری هم گفت: ما در مدیریت بدهی‌ها و منابع و مدیرت هزینه بحث زیادی داریم؛ ولی حجم بدهی‌ها چیزی نیست که در کوتاه‌مدت بتوان آن را کنترل کرد. حداقل بدهی‌های قطعی تایید شده ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

شهردار تهران درباره احتمال تصمیم ترامپ برای خروج از برجام هم گفت: هنوز موضع قطعی ترامپ معلوم نیست؛ ولی من فکر م‌یکنم اگر ترامپ حرکتی انجام دهد که به معنی خروج آمریکا از برجام باشد، هم از نظر بین‌المللی و هم از نظر داخلی به ضرر او تمام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا