مدیریت شهری

برگزاری جشنهای ولایی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) در منطقه ۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه شهرداری ۴ از برپایی پویش “همدلی ظهور” با شعار “عهدی برای همدلی و درکنار هم بودن” به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) در محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ “محمد خادمی” با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) اعلام کرد : با قرار گرفتن در آستانه نیمه شعبان، ویژه برنامه های متنوعی از جمله برپایی کاروان خودرویی با پخش موسیقی های شاد و مزین به پرچم های رنگی و نام مبارک مهدی (عج) و حرکت از میدان پروین به سمت باغ پرندگان پیش بینی شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ به برگزاری استیج فرهنگی در محوطه پارکینگ باغ پرندگان اشاره کرد و گفت : با توجه به وجود شرایط خاص کرونایی برنامه جشنی در محوطه پارکینگ باغ پرندگان در مقابل شهروندان در حالیکه در خودروهای خود هستند برگزار می شود که شامل شعر خوانی ، مولودی خوانی ، اجرای موسیقی زنده محلی و مسابقه فرهنگی خواهد بود .

خادمی همچنین با اشاره به حرکت کاروان سه چرخه های نوروزی در محلات ناحیه ۷ گفت: در شب میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) کاروان سه چرخه های نوروزی با پخش موسیقی شاد و تبریک ایام ، در خیابانهای محلات ناحیه ۷ حرکت می کنند.

وی از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به همین مناسبت در فضای مجازی خبر داد و گفت: چراغانی و آذین بندی بالکن و سردرب منازل با عنوان این شهر تورا کم دارد ، فراخوان مسابقه کتابخوانی خاتم ولایت و فراخوان مسابقه شعر و دلنوشته با موضوع رمز بهار و مراسم نور افشانی در شب میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) از دیگر برنامه های این عید بزرگ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا