اجتماعی و فرهنگی

معاون امور بازنشستگان: افزایش سرانه رفاهی بازنشستگان در سال جاری و امکان تغییر در پرداخت سرانه رفاهی فراهم شد

معاون امور بازنشستگان و مشترکین از افزایش سرانه رفاهی بازنشستگان برابر با کارکنان خبرداد. تغییر در پرداخت سرانه رفاهی برای بازنشستگان فراهم شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، هومن نویریان، معاون امور بازنشستگان و مشترکین اعلام کرد: براساس مصوبه هیئت مدیره سازمان بازنشستگی مقرر شد پرداخت های رفاهی بازنشستگان با شاغلین برابرشود .

وی اضافه کرد: سرانه تعیین شده رفاهی بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ طبق مصوبه هیئت مدیره وقت سازمان ۸ میلیون تومان بود که با مساعدت مدیرعامل سازمان این رقم در پایان سال به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

به گفته نویریان در بودجه سال جاری(۱۴۰۱) سازمان مصوب شد پرداخت های بازنشستگان نیز همانند کارکنان شود.

معاون امور بازنشستگان با بیان اینکه بازنشسته ها به سه صورت می توانند سرانه رفاهی خود را دریافت نمایند، گفت: در حالت اول بازنشستگان می توانند طبق روال گذشته سبدکالا به علاوه هدیه شب یلدا را دریافت کنند. در حالت دوم با مراجعه به سازمان و تکمیل فرم درخواست کتبی، رقم ریالی سبد کالا به حساب ایشان واریز می شود و در حالت سوم نیز با مراجعه به سازمان و ارائه در خواست کتبی همانند کارکنان براساس مناسبت های ملی و مذهبی وجه ریالی برایشان واریز می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به موظفین مانند هزینه سبد کالا کماکان به روش قبلی ادامه می یابد و به تعداد نفرات موظف تقسیم خواهد شد.

نویریان در پایان از بازنشستگان و موظفین درخواست کرد در صورت داشتن هرگونه سوالی با مرکز خدمات رفاهی به شماره ۶۳۸۱۸ تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا