ورزشی

واکنش هوری به خبر فوتش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حسن هوری  درباره انتشار شایعه درگذشت خود در برخی رسانه‌ها، اظهار کرد: این شایعه درست شد که متاسفانه از شبکه استانی خودمان هم بود و تقریبا در تمام شهر و استان نیز پخش شد. من اکنون از طریق قانون اقدامات لازم را انجام داده‌ام و پیگیر این موضوع هستم.

وی با بیان این‌که من پای ماجرا مانده‌ام تا تکلیف مشخص شود و بدانم که این خبر از کجا منتشر شد، گفت: من از صدا و سیمای خوزستان نیز به دادگاه شکایت کرده‌ام و باید تکلیف در دادگاه مشخص شود. وکیلم نیز پیگیر موضوع است و در حال طی کردن مراحل لازم هستیم تا منبع خبر مشخص شود و این‌که چرا خبر ساعت یک بامداد پخش شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان با گله‌مندی از انتشار این شایعه، عنوان کرد: اگر همسرم، دخترم، مادر و پدر بیمارم این خبر را می‌شنیدند و اتفاقی رخ می‌داد، چه کسی پاسخگو بود؟

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که شما مخالفان بسیاری دارید، ممکن است که انتشار خبر از سوی آن‌ها بوده باشد؟ گفت: چیزی در این رابطه نمی‌دانم و فقط این را بگویم که از طریق قانون پیگیر موضوع هستم و در حال حاضر خیلی از دوستان و بستگانم ناراحت هستند.

هوری در پایان عنوان کرد: احتمالا تا دو سه روز آینده درباره این‌که چه کسی خبر را منتشر کرده است، به جواب خواهم رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا