اجتماعی و فرهنگی

بهترین امنیت در کشور برقرار است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار محمد جواد زاده کمند با تبریک عید غدیرخم، گفت: فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با وجود محدویت ها و مشکلات تفکیک، با لطف و عنایت الهی و در سایه مجاهدت و تلاش کارکنان انتظامی غرب و مدیریت و درایت سردار اصلانی، به بهترین شکل ممکن در این منطقه فعال شده و امروز با بهترین استانهای کشور از نظر امنیت و شاخصه های نظم و امنیت رقابت می کند که این موفقیت بزرگ جای تبریک به مسئولان انتظامی ویژه غرب استان تهران را دارد.


وی با گرامیداشت یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس و نیروی انتظامی و رزمندگان عرصه امنیت، افزود: کارکنان نیروی انتظامی با نثار جان خود ،امنیت را به مردم عزیز ایران اسلامی هدیه کردند و امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا، ایثارگری های ایثارگران و تلاش همکاران عرصه امنیت هستیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: امروز در شرایطی که در کشورهای اطراف ما، استکبار جهانی و دشمنان انقلاب در تلاش مقابله با انقلاب اسلامی و مقاومت هستند،با لطف الهی بهترین امنیت در کشور برقرار است و این امر محقق نمی شد مگر با مجاهدت و تلاش جهادی کارکنان انتظامی و شعار هفته ناجا امسال فقط شعار هفته ناجا نیست بلکه شعار و برنامه همیشگی ماست.

سردار زاده کمند با اشاره به کسب مدال پرافتخار مجاهدان فی سبیل الله توسط کارکنان انتظامی از سوی مقام معظم رهبری "مدظله العالی" بیان داشت: تلاش برای حفظ امنیت با ایثار و از خودگذشتگی کارکنان انتظامی برای ایجاد آرامش در بین مردم صورت می گیرد و این توفیق خدمت به مردم، ارزش بزرگی برای پلیس محسوب می شود.

وی با قدردانی از خانواده های همکاران انتظامی اظهارداشت: اگر صبر، حمایت و پشتیبانی این خانواده ها نبود پلیس هیچ موفقیتی به دست نمی آورد و اعتقاد داریم در پشت سر یک پلیس موفق، همسری موفق و صبور و فرزندان موفق وجود دارد.

سردار زاده کمند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نظامیان و خانواده های آنها گفت: بیش از ۵۰ درصد اجر موفقیت های نظامیان متعلق به خانواده ها و همسران آنهاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا