مدیریت شهری

۵۰ درصد اعتبارات سالانه سازمان آتش نشانی تهران تامین شده است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سعید شریف زاده با اشاره به تامین هزینه های لازم برای ساخت ایستگاه های آتش نشانی در تهران گفت: تامین اعتبارات مورد نیاز سازمان به دو دسته اعتبارات سالانه و اعتبارات مربوط به برنامه ۵ ساله تقسیم می شود. اعتبار برنامه های سالانه تقریباً قابل تامین است و قریب به ۵۰ درصد اعتباراتی که پیش بینی شده تا به حال تامین شده است و تا پایان سال هم فکر نمی کنم مشکلی برای تامین اعتبار داشته باشیم.

وی با تاکید بر همکاری شورا با سازمان آتش نشانی تهران عنوان کرد: سازمان آتش نشانی تهران تا به حال از همکاری شورای شهر برخوردار بوده است. تمامی برنامه هایی را که به شورا ارائه داده ایم، از سوی شورای شهر تصویب شده است و برای اجرا به شهرداری تهران ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در ادامه به آموزش نیروهای فعال در سازمان آتش نشانی اشاره کرد و گفت: در ابتدای پایه گذاری مرکز آموزش ایثارگران، قرار بر این بود تا این مرکز تحت لیسانس کالج مرتن لندن قرار بگیرد. این هدف در چند دوره با اعزام دانشجو به لندن و اعزام استاد به تهران از سوی کالج پیگیری شد. در حال حاضر، زیرساختهای آموزشی و بنای آموزش سازمان آتش نشانی به نیروها بر اساس استاندارد های روز دنیا است و از این حیث هیچ مشکلی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا