مدیریت شهری

برنامه‌های مترو تهران در روز ۱۳ آبان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، علی عبدالله‌پور ضمن گرامیداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت:‌ شرکت بهره برداری مترو تهران در این روز آماده ارائه بهترین خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی است و بدین منظور تردد مسافران در ایستگاه‌ها به صورت لحظه ای رصد و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایستگاه طالقانی در خط یک مترو تهران تا ساعت ۱۰ صبح فعال است افزود: با آغاز مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ورودی ایستگاه طالقانی به منظور برقراری نظم بیشتر بسته خواهد شد تا مراسم به صورت ویژه و با حضور مردم و دانش آموزان برگزار شود.

عبدالله پور با بیان اینکه پذیرش مسافر در ایستگاه طالقانی با پایان مراسم از سر گرفته می شود تصریح کرد: در این ساعات مردم می توانند از ایستگاه‌های قبل و بعد از ایستگاه طالقانی برای رسیدن به مراسم استفاده کنند.

وی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی مترو به مناسبت ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: فضا سازی‌های متناسب با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ایستگاه‌های مترو انجام شده و تبلیغات و اطلاع رسانی هایی هم در خصوص مراسم ١٣آبان در داخل واگن‌ها صورت می گیرد.

قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ویژه برنامه‌هایی در ایستگاه‌های مترو اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به اجرای زنده گروه‌های سرود انقلابی دانش آموزان در ایستگاه‌های اصلی و پردد مترو اشاره کرد.

وی گفت: در ایستگاه مترو طالقانی نیز گروه مردان نقره ای با موضوع انقلاب اسلامی برنامه اجرا خواهند کرد.

عبدالله پور همچنین عنوان کرد: در این ایام نمایشگاه‌های عکس با عناوین آمریکا در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و معترضین به سیاست‌های امریکایی در ایستگاه‌های منتخب برگزار می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا