سیاسی

باید چاره‌ای بین‌المللی برای حج اندیشید

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  پیام مقام معظم رهبری به مناسبت ایام حج پرده برداری از ماهیت حقیقی حاکمان آل سعود، تلنگری به افکار عمومی و زنگ خطر و هشداری برای همه کسانی است که درد اسلام دارند و باید برای این ندای پیامبرگونه پاسخ بین‌المللی و بازخورد جهانی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه حرمین شریفین متعلق به همه امت اسلامی است تصریح کرد: حکام سعودی به دلیل حاکمیت بر جزیره عرب و سرزمین حجاز حرمین شریفین را به سلطه خود درآوردند که باید چاره‌ای بین‌المللی برای آن اندیشید.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از مشکلات اساسی جهان اسلام مبتلا شدن به حکام فاسد و دارای مطامع شخصی برای استمرار حکومت خود است که حفظ کرسی خود را برپایه از بین بردن مبانی و مقدسات اسلامی بنا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حکام عربستان سعودی مظهر حاکمانی فاسق هستند که دستشان در حمایت از رژیم اشغالگر قدس آشکار شده است، گفت: امروز موجود پلید اسرائیل و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ملاک تشخیص اسلام حقیقی هستند یعنی مجموعه‌هایی که به شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شوند به همان اندازه از اسلام ناب دور می‌شوند و مجموعه‌هایی که مقابل رژیم صهیونیستی با تمام وجود قد علم کرده‌اند و همه تلاش خود را در جهت محو رژیم صهیونیستی به کار برده‌اند، اسلام ناب محمدی هستند.

سودانی با تاکید بر اینکه حکام سعودی خارج از حقیقت اسلام هستند افزود: متاسفانه حاکمان آل سعود بر مقدس ترین اماکن اسلامی یعنی حرمین شریفین استیلاء دارند و این سلطه جابرانه خود را به اشکال مختلف بر حاجیانی که از همه دنیا برای حج حاضر می شوند، تحمیل کنند.

سودانی خاطر نشان کرد: همانطور که کربلا از دست صدام آزاد شد اگر حرمین شریفین از دست آل سعود آزاد شود، قدس نیز از دست صهیونیسم بین‌الملل آزاد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا