ورزشی

سلیمی: نمی‌توان اتفاقات المپیک را فراموش کرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  بهداد سلیمی درباره شروع تمریناتش گفت: استارت را زده‌ام، هدفم حضور با قدرت در مسابقات آسیایی است و بعد از آن هم از اواخر اردیبهشت تا آذر ماه فرصت مناسبی برای حضور در مسابقات جهانی دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات المپیک را فراموش کرده است یا نه گفت: نمی‌توان فراموش کرد و کابوسی برای من است؛ وقتی مردم من را می‌بینند دوباره آن اتفاقات را یادآوری می‌کنند و با هر بار یادآوری آن اتفاقات در ذهنم مرور می‌شود.

ملی‌پوش فوق سنگین وزنه‌برداری درباره حضورش در مسابقات جهانی گفت: نسل جدیدی در سنگین وزن وزنه‌برداری آمده است که همه خوب هستند و شرایط سخت شده است. وزنه برداران گرجستان، روسیه و ارمنستان همه خوب هستند که رقابت را در سنگین‌وزن از سال‌های قبل سخت‌تر می‌کند، اما تلاش می‌کنم خاطرات خوبی را که قبلا برای مردم رقم زده بودم، تکرار کنم.

سلیمی درباره مصدومیتش گفت: مصدومیت آنچنانی ندارم، اما با توجه به اینکه دوره درمان ۱.۵ ساله را ۸ ماهه طی کردم فشار زیادی را متحمل شدم و نیازمند استراحت بیشتری بودم. با شروع تمریناتم توسط دکتر نوروزی معاینه شدم و تحت نظر پزشک هستم، شرایطم به گونه‌ای است که باید تحت نظر باشم. 

وی درباره انتخاب مربیان تیم ملی عنوان کرد: با هر سه نفری که در کادر فنی هستند چندین سال زندگی کرده‌ام و از آنها شناخت کافی دارم. مطمئنم تغییر نسل و تغییر اندیشه در کیفیت مربیگری ما لازم بود که فدراسیون بهترین تصمیم را گرفت. این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و تابع تصمیمات فدراسیون هستم.

ملی‌پوش فوق سنگین وزنه‌برداری درباره انتقاداتی که درخصوص این انتخابات صورت می‌گیرد گفت: هر کسی نظر خودش را دارد و با دیدگاه خودش به این موضوع نگاه می‌کند من هم به نظر تمام منتقدان احترام می‌گذارم.

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا از رقیبش بهادر مولایی خبری دارد یا خیر گفت: آخرین بار او را در مطب دکتر نوروزی دیدم، خوشبختانه روند درمانی را به خوبی طی می‌کند و آنطور که شنیده‌ام قرار است از فروردین ماه تمریناتش را آغاز کند. از صمیم قلب ابتدا برای بهادر آرزوی سلامتی و آرزوی موفقیت می‌کنم تا به هر چه می‌خواهد برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا