شورای شهر

انتقادهای برخی اعضای شورا ناشی از سوء تفاهمات بود/شوراها نیاز اساسی به رسانه را احساس می کنند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین نایب رییس شورای شهر تهران با حضور در غرفه پایگاه خبری شوراآنلاین در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص عملکرد این پایگاه خبری گفت: علیرغم اینکه شوراآنلاین عمر کوتاعی را از زمان راه اندازی سپری کرده اما موفقیت خیلی خوبی داشته و پیشرفتش کاملا چشمگیر بوده است. ضمن اینکه به خوبی سهم خودش را در فضای رسانه ای پیدا کرده و به عنوان یک رسانه موفق در حوزه شهری و شوراها نمره قبولی گرفته است.

 

طلایی افزود: یکی از نکات مهم و بارز پایگاه خبری شوراآنلاین، فعالیت غیر جناحی و صادقانه بوده است. اینکه شوراآنلاین موفق شده عملکردی غیر جناحی داشته باشد، بیانگر این موضوع مهم است که ظرفیت های بالقوه دیگری در این مجموعه وجود دارد که می تواند در ارتقاء جایگاه شوراها در سطح ملی نقش مهم و فعال تری را ایفا کند.
 
 
وی ادامه داد: به نظر من رسانه بی طرفی مثل شوراآنلاین می تواند نقش مهمی را در پیوند زدن مردم و شوراها و انعکاس عملکرد شوراها و اعضاء شورا ایفا کند. پیشنهاد من این است که این پایگاه خبری تخصصی باید با همین قدرت و سرعت به روند رو به رشد و موفق خودش ادامه دهد تا یک شبکه گسترده را بین تمامی شوراهای شهر و روستاها بوجود بیاورد.
 
 
طلایی با اشاره به ضعف مفرط شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه رسانه گفت:قطعا نهاد مهمی چون شوراها نیاز اساسی به یک فضای رسانه ای مناسب را احساس می کند و باید در اسرع وقت چنین فضایی شکل بگیرد.
 
نایب رییس شورای تهران در پایان در خصوص چرایی انتقادهای تند برخی اعضای شورا از پایگاه خبری شوراآنلاین گفت: به نظر من انتقادهای تندی که در یک برهه زمانی مطرح شد، ناشی از سو تفاهماتی بود که با توجه به تعدد رسانه هایی با پیشوند شورا در فضاهای مجازی فعالیت می کنند و بعد از اینکه قانونی بودن فعالیت شوراآنلاین روشن شد و سو تفاهمات برطرف شد، دیگر انتقادی مطرح نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا