ورزشی

دفاع قوی ترین مرد جهان از سرمربی تیم ملی وزنه برداری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بهدادسلیمی در خصوص انتقاداتی که به عملکرد سجاد انوشیروانی می‌شود اظهار داشت: نظرها متفاوت است و هرکس بستگی به شرایطی که دارد نظر خودرا می‌گوید که قابل احترام است.

وی افزود: من از انوشیروانی به عنوان یک مربی دفاع می‌کنم، سجاد انوشیروانی مربی فعال و پیگیری است و با علم خوب و انگیزه‌ای زیادی که دارد می‌تواند به پیشرفت وزنه برداری ایران کمک کند.

 

دارنده مدال طلای المپیک لندن با اشاره به برنامه‌های آتی خود گفت: حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی از مهم‌ترین برنامه‌هایم در سال آینده است، من برای کسب تجربه درمسابقات شرکت نمی‌کنم و تمام هدفم به دست آوردن مدال است.

 

وی درمورد حریفانش هم عنوان کرد: در مسابقات آسیایی دسته سنگین وزن حریف سرسختی ندارم اما در رقابت‌های جهانی رقبای قدرتمندی دارم که برای نزدیک شدن به رکوردها و کسب مدال باید تمام تلاشم را انجام دهم.

 

سلیمی در خصوص وضعیت زانویش هم اظهار داشت: وضعیت زانویم خوب است با توجه به فشارهایی که به پاهایم وارد کرده بودم به استراحت بعد از المپیک نیاز داشتم و الان شرایط مطلوبی برای تمرین و حضور در مسابقات دارم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون وزنه برداری از تمام ملی‌پوشان حمایت می‌کند که با تمرکز و انگیزه‌ای بیشتری در تمرین‌ها شرکت کنند تا بتوانند نتایج خوبی در مسابقات به دست بیاورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا