ورزشی

دلیل دعوت نشدن فغانی به مراسم انتخاب بهترین‌های لیگ اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در مراسم انتخاب بهترین‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور که شنبه شب هفته جاری برگزار شد، سیدمحمد صالحی به عنوان بهترین داور این مسابقات انتخاب شد، آنهم درحالیکه وی به همراه یدالله جهانبازی و حسین زرگر نامزد کسب این عنوان بودند.

پس از این انتخاب علیرضا فغانی در مصاحبه‌ای اعلام کرد قرار بود از تیم داوری ایرانی که در فینال جام ملت‌های آسیا قضاوت کردند، برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آید اما انتقادهایش از مهدی تاج و اختلافاتی که در مورد دستمزد داوران وجود داشت، باعث شد نامش از فهرست مدعوین خارج شود. وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که نام محسن ترکی هم به دلیل بیان انتقادات در لیست دعوت‌ شده‌ها قرار نگرفت.

مهدی تاج در واکنش به این موضوع اعلام کرد که کارشناسان فوتبال ایران سه داور معروف را برای کسب عنوان بهترین داور لیگ چهاردهم انتخاب کردند که همه آنها را می‌شناسند اما نظر فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران این بود که داور برتر سال باید براساس امتیاز انتخاب شود.

رئیس سازمان لیگ همچنین گفت: با اعلام نظر اصفهانیان، دیگر این موضوع از دست سازمان لیگ خارج شد و گزینه‌های مدنظر کمیته داوران به این مراسم دعوت شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا