شورای شهر

ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازارهای مسقف محدوده خیابان ۱۵ خرداد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلایناعضای شورای شهر تهران در یکصدونهمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت چند طرح را به تصویب رساندند.

در ابتدای جلسه هابیل درویشی مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گزارشی را از عملکرد مترو و تجهیز پله‌های برقی در ایستگاه‌ها از سال جاری ارائه کرد.

پس از ارائه گزارش از سوی درویشی تعدادی از اعضای شورا سوالاتی را از مدیرعامل شرکت مترو داشتند و در ادامه نیز پاسخ‌هایی از سوی مسئولان مربوطه ارائه شد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به میزان کار در متروی تهران گفت: این یک رکورد محسوب می‌شود و قابل احترام است ضمن اینکه تمامی اقدامات انجام شده در مترو ملی و بومی است.

بررسی اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه «الزام شهرداری تهران به حفاظت عرصه عمارت تاریخی، فرهنگی عین‌الدوله» موضوع دیگری بود که در دستور کار اعضا قرار گرفت و در نهایت از اعضا به پاسخ تهیه شده از کمیسیون شهرداری و معماری رای دادند.

بررسی یک فوریت طرح «سیاست‌ها و رویکردهای بودجه سال ۹۴ شهرداری تهران» بررسی یک فوریت طرح «نصب درهای بازشو ایمنی و دیدگاه‌های مترو» از دیگر موضوعات جلسه امروز شورای شهر بود.

اعضای شورای شهر در پایان جلسه امروز یک فوریت طرح «ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازارهای مسقف محدوده خیابان ۱۵ خرداد» را به تصویب رساندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا