شورای شهر

قاطعانه از تمدید ریاست چمران حمایت می کنیم/رای اجاره ای توهین به شورا بود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین انتخابات هیات رییسه شورا نزدیک است و هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب سعی دارند تا کاندیدای خودشان بر کرسی ریاست شورا تکیه بزند. هرکدام از اعضاء نیز پیش بینی خاص خودشان را از انتخابات پیش رو دارند.

 

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص برگزاری آخرین انتخابات هیات رئیسه شورای چهارم گفت: انتخابات قرار است که در جلسه علنی روز سه شنبه برگزار شود و بنده معتقد هستم در شرایط فعلی ریاست آقای چمران خیلی می تواند کمک کند و ما را به اهدافمان برساند.

 

وی در خصوص حواشی قبل از انتخابات که به وجود آمده، گفت:خب این حواشی همیشه بوده و اتفاق جدیدی نیست. مهم این است که اعضا بدون توجه به حواشی و مسائلی که مطرح می شود به هرکسی که فکر می کنند واقعا برای ریاست بهتر است رای بدهند.

 

طلایی در خصوص اینکه آیا مجددا برای نایب رییسی کاندید خواهد شد یا خیر گفت:هنوز معلوم نیست و در این باره فکر نکرده ام اما ما قاطعانه از تمدید ریاست آقای چمران  حمایت خواهیم کرد تا دوباره ایشان بتواند ریاست شورا را به دست بگیرد.

 

نایب رییس شورا در خصوص صحبت های مطرح شده در خصوص اینکه شجاع پوریان گفته بود رای اعضای ورزشی شورا اجاره ای است گفت:از نگاه ما این ادعا توهین به کلیت شورا و اعضای ورزشی شورا بود. چنین حرف هایی وهن به شوراست و روی خوبی ندارد. ما باید به یکدیگر و از آن مهم تر به رای اعضا احترام بگذاریم. من معتقد هستم که اعضا می توانند به هر کسی که فکر می کنند برای ریاست بهتر است رای بدهند و هیچ رای اجاره ای در شورا وجود ندارد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا