ورزشی

قلعه‌نویی: نباید اشتباه‌های بچه‌گانه لیگ را تکرار کنیم/ برخی دوستان ما را اذیت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم تا نشان دهیم که ایران، آذربایجان و تبریز نماد فرهنگ، تمدن و مهمان‌نوازی هستند.

 

او درباره این بازی گفت: دو بازی الجزیره را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که حریف‌مان تیم بسیار خوبی است که ضمن داشتن بازیکنان باتکنیک، میانگین قدی بالایی هم دارند اما باید از شرایط میزبانی بهترین استفاده را ببریم.

 

قلعه‌نویی افزود: خوشبختانه بعد از برد مقابل سپاهان شرایط ما عوض شده و اکنون تراکتورسازی تیمی شده است که مورد نظر من بود. تمام بازیکنان ما آماده هستند که با انجام بازی خوب نتیجه لازم را بگیریم.

 

سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: الجزیره با داشتن ۴ بازیکن بزرگ، خط میانی قوی‌ای دارد که در کارهای تهاجمی خوب عمل می‌کند. ما باید ارتباط بین خطوط هافبک و حمله حریف را قطع کنیم. الجزیره نقاط ضعفی هم دارد که برای استفاده از آن‌ها باید مالکیت توپ را در اختیار بگیریم و مراقب باشیم اشتباه‌های بچه‌گانه‌ای که در لیگ برتر مرتکب شده‌ایم را تکرار نکنیم.

 

قلعه‌نویی ادامه داد: در تورنمنت‌هایی مثل لیگ قهرمانان آسیا نتیجه گرفتن در بازی اول بسیار مهم است و من امیدوارم با تمام شرایط موجود بتوانیم هر سه امتیاز بازی اول را بگیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره مشکل خروج مهدی شریفی گفت: در جریان این موضوع نیستم و روابط بین‌الملل باید این موضوع را پیگیری کند.

 

وی افزود: بازیکنان در شرایط ایده‌آلی هستند و پس از برد قبلی کلا تیم دیگری شده‌ایم. البته در بازی‌های قبلی بدشانسی گریبانگیر ما شد و برخی مشکلات باعث شد نتوانیم خوب نتیجه بگیریم. خدا را شکر محروم و مصدومی هم نداریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

 

قلعه‌نویی درباره تغییر برنامه لیگ قهرمانان آسیا نیز خاطرنشان کرد: ما باید این شش بازی را انجام دهیم و اینکه در اولین بازی خود در خانه میزبان هستیم برای ما یک حسن محسوب می‌شود. به نظر من قرعه‌ ما خوب است چرا که بازی اول و آخر ما در خانه است و اگر کمی آرامش داشته باشیم با اینکه در گروه سختی قرار داریم اما می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اهمیت حضور پرشور هواداران این تیم در بازی مقابل الجزیره امارات گفت: این تیم برای مردم است و امیدوارم تماشاگران پرشور تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند و به نتیجه‌گیری تیم کمک کنند. ما مهمان هستیم و این تیم برای مردم است. امیدوارم بچه‌ها با حمایت خوب تماشاگران، بتوانند با روحیه مضاعف به زمین بروند و دست پر برگردند.

 

قلعه‌نویی ادامه داد: امید ما به خدا و اهل بیت (ع) است اما جوان‌هایی هم داریم که تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند. اگر کسی روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کند ضرر نمی‌بیند. من در هر تیمی که بودم جوان‌های زیادی را تربیت کردم که اکنون در لیگ برتر بازی می‌کنند. بودن بازیکنان جوان در تراکتورسازی از نکات خوب تیم ماست.

 

سرمربی تراکتورسازی درباره برنامه‌هایش برای مهار بازیکنان خوب الجزیره هم گفت: هدف من این است که ارتباط بین هافبک‌ها و مهاجمان حریف را قطع کنیم. البته حریف نقاط آسیب پذیری هم دارد که تقریبا در تمرین‌ها روی آن‌ها کار کرده‌ایم. تیمی که مالکیت توپ را داشته باشد ضریب اشتباه‌هایش پایین می‌آید. هرچند برخی دوستان ما را اذیت می‌کنند اما عملکرد ما بازی به بازی بهتر می‌شود.

 

وی ادامه داد: در چند بازی اخیر به طور متوسط در هر بازی ۵۰۰ پاس رد و بدل کردیم. فردا هم کافی است آرامش داشته باشیم و از اشتباه کردن دوری کنیم. یقینا هدف اصلی و اول ما این است که گل نخوریم و بعد به دنبال گلزنی باشیم. ما انسجام خود را پیدا کرده‌ایم و فقط به آرامش نیاز داریم.

 

قلعه‌نویی همچنین گفت: تراکتورسازی مال مردم است. توقع ما از آن‌ها این است که حمایت‌مان کنند. یک بار با سپاهان به تبریز آمدم و دیدم که ۱۲۰ هزار نفر به ورزشگاه آمده‌اند! اکنون نمی‌دانم چرا تماشاگر زیادی نمی‌آید. ما فردا باید هم در داخل و هم بیرون زمین مهمان‌نوازی خود را نشان دهیم و نشان دهیم که ایرانی هستیم و فرهنگ بالای هزار سال داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا