اجتماعی و فرهنگی

فوت یک نفر بر اثر ابتلا به آنفولاآنزا در نیشابور

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن عظیمی‌نژاد شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز اطمینان نسبت به وجود داروهای درمان بیماری H1N1 آنفولاآنزا در نیشابور گفت: تاکنون فوت تنها یک نفر بر اثر ابتلا به این ویروس در مراکز درمانی سطح شهر به تایید رسیده است.

وی ادامه داد: از مجموع سه نفر فرد مبتلا به آنفولاآنزا در شهرستان نیشابور فقط یک نفر خانم باردار فوت کرده‌ است، مادران باردار تا ۶ هفته بعد از زایمان جزء گروه‌های پرخطر برای ابتلا به بیماری شدید یا پیشرونده یا عارضه‌دار آنفولاآنزا هستند.

وی خاطر نشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیشابور در آمادگی کامل به‌سر می‌برند و جای هیچ گونه نگرانی نیست و دو مرکز بهداشتی در نیشابور تجهیز شده است، همچنین خوشبختانه دارو به اندازه کافی در شهرستان نیشابور موجود و در دسترس است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ارتباط با فوت مرحوم سید محمد رضایی پرستار بیمارستان ۲۲ بهمن گفت: متخصصان آزمایشگاهی با نمونه‌برداری از این فرد در حال بررسی هستند و تاکنون تایید نکردند که وی به علت بیماری آنفولاآنزا فوت کرده، به همین منظور از شهروندان در خواست می‌کنیم به شایعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و اخبار را از کانال‌های رسمی پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا