اجتماعی و فرهنگی

تکذیب درگیری شهرداری و وزارت ارشاد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجتبی عبداللهی در جریان بازدید خبرنگاران از نمایشگاه کتاب واقع در شهر آفتاب گفت: اعلام می‌کنم به هیچ وجه در روز جمعه قطعی برق نداشتیم روز پنج‌شنبه در یکی از سالن‌ها به مدت کوتاهی برق قطع شد که به مشکلات آن رسیدگی و قطعی برق برطرف شد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ۷ مگاوات برق در نمایشگاه کتاب داریم گفت: همچنین یک ژنراتوری داریم که ۱۲ مگاوات برق تولید می‌کند و هیچ مشکلی در تأمین برق نداریم.

وی در خصوص سیستم حمل‌ونقل عمومی در نمایشگاه کتاب واقع در شهر آفتاب گفت: فاصله قطارها به ۶.۵ دقیقه رسیده و هیچ مشکلی نداریم همچنین تاکسی و ون گذاشته‌ایم تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

به گفته معاون شهردار، یکسری از افراد هم با ماشین‌های شخصی می‌آیند که در زمین روبروی حرم که حدود ۴۰ هکتار است پارکینگ ایجاد کر ده‌ایم و ماشین‌های شخصی در آنجا پارک می‌شوند که ظرفیت پارک ۲۰ هزار ماشین در آنجا وجود دارد.

وی در خصوص ترافیک اطراف نمایشگاه گفت: نمی‌خواهم بگویم ترافیک نیست اما ترافیک موجود طبیعی است.

عبداللهی با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب در زمینی به وسعت ۱۶۰ هکتار ساخته شده گفت: این مکان محلی برای تفرج شهروندان است و همچنین کارهای فرهنگی و اجتماعی در آن انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: تا آخر سال چند نمایشگاه دیگر هم در اینجا برگزار می‌شود.

به گفته عبداللهی حدود ۷۰ درصد مردم به سیستم حمل‌ونقل عمومی به نمایشگاه آمده و ۳۰ درصد آنها با وسایل شخصی به این نمایشگاه مراجعه کرده‌‌اند.

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه قبل از برگزاری نمایشگاه تعدادی از ناشران از محل برگزاری رضایت نداشتند،‌ گفت: اما طی بازدیدی که انجام شده میزان رضایتمندی ناشران بالا رفته است.

وی در خصوص خبر منتشر شده درباره درگیری شهرداری و وزارت ارشاد در نمایشگاه کتاب، گفت: هیچ درگیری بین وزارت ارشاد و شهرداری نیست و کارها مسالمت‌آمیز پیش می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا