شورای شهر

پاسخ اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه تبصره ۴۱بودجه سال ۹۳ تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به اهمیت تبصره ۴۱ بودجه شهرداری  که به اختصاص ۳ درصد بودجه برای تهیه پیوست های فرهنگی طرحها و پروژه های اجرایی در شهر اختصاص دارد گفت: در اعتراض فرمانداری تهران به  این مصوبه آمده است که در بند ماده ششم این مصوبه مدیران مالی و ذی حسابها  موظف به اجرای این مصوبه هستند که این خلاف مقررات است. بنابراین در اصلاحیه کلیه معاونت ها ، سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری تهران اعم از مستقل و غیر مستقل موظف شدند بر اساس تبصره ۴۱ در قالب اعتبارات مصوب ابلاغی با مبادله موافقت نامه فیمابین حوزه های ذی ربط و معاونت اجتماعی و فرهنگی هزینه نمایند.

وی در ادامه افزود: همچنین در ایم مصوبه سه نفر از اعضا کمیسیون فرهنگی از جمله رییس کمیسیون و روسای ستادهای مردم نهاد و شورایاری به عنوان اعضا شورای هماهنگی اجرای این مصوبه معرفی شده بودند که فرمانداری تهران نیز در بندی دیگری از اعتراضیه با استناد به اینکه اعضا شورا نمی توانند در امور اجرایی دخالتی  داشته باشند به این مصوبه اعتراض کرده بود که در اصلاحیه نیز این عزیزان به عنوان ناظر مطرح شدند.

در نهایت با اشاره به توضیحات رییس کمیسیون برنامه و بودجه ،  پاسخ تهیه شده برای فرمانداری تهران به را یگذاشته شد و به تصویب رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا