شورای شهر

میرلوحی: هنوز ۳۵ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در تهران داریم

رقم بدهی‌های شهرداری تهران بر اساس آخرین گزارش بالغ بر ۶۹ هزار میلیارد تومان است در حالی که همچنان ۳۵ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در شهر تهران باقی مانده است.

 به گزارش شوراآنلاین، رئیس کمیته اقتصاد شورای شهر تهران گفت: با وجود بدهی ۶۹ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران؛ ساخت خطوط ۶ و۷ مترو برپایی راسته‌های فرهنگی، اتمام پروژه‌های عمرانی ضرورت دار به سرانجام خواهد رسید.

در همین ارتباط سید محمود میر لوحی رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا گفت: مدیریت شهری علاوه بر اقداماتی که لازمه اداره شهر و رفت و روب روزانه است برای تکمیل  پروژه‌های اولویت دار شهر تهران تلاش می کند.

به گفته میرلوحی پروژه‌هایی نظیر تکمیل زیر گذرها و پل‌های سطح شهر به مانند بزرگراه شهید رستگاری و شهید بروجردی یا پل گیشا، شهر آفتاب، هزار و یک شهر، پایانه شرق و نیز خطوط ۶ و ۷ از جمله پروژه‌های اولویت دار و نیمه تمام تهران هستند که باید هر چه زودتر به سرانجام برسند.

میر لوحی در ادامه تصریح کرد: خرید واگن نیز همچنان جز اولویت‌های اول ما است و این موضوع را نیز در سال ۹۸ به طور جد دنبال می‌کنیم.

رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورا خاطر نشان ساخت: برپایی ۶ راسته فرهنگی در سطح شهر و نیز تکمیل پروژه‌های ضرورت دار عمرانی نظیر پل گیشا و تکمیل بزرگراه شهید رستگاری که نقش مهمی در انتقال ترافیک جنوب خواهد داشت و بزرگراه شهید شوشتری را به آزادگام متصل خواهد کرد در دستور کار قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا