شورای شهرصفحه اصلی

چمران: نمایندگان مجلس هوای هوای تهران را داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، نسبت به بی‌توجهی نمایندگان مجلس به معضل آلودگی هوا در شهر تهران، انتقاد کرده و خواستار رسیدگی بیشتر به این مسئله از سوی نمایندگان شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آلودگی هوا با انتقاد از عملکرد وزارتخانه‌ها ونهادهای مسئول در در این باره اظهار داشت: زمانی که با وزارتخانه‌های مسئول در خصوص حل معضل آلودگی هوای تهران گفت‌گو می‌کنیم، آنها عدم تخصیص بودجه لازم و کافی برای این منظور از سوی مجلس شورای اسلامی را دلیل عدم انجام برخی وظایف خود در این باره عنوان می‌کنند. در اینجا از نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان تهران که عموماً با تهران کاری ندارند؛ درخواست می‌شود توجه بیشتری به مسائل مسائل و معضلات تهران داشته و هوای هوای تهران را داشته باشد.

چمران در خصوص پسماند و جمع آوری زباله نیز گفت: در مدت حضور خود در این دوره از شورای شهر، هیچ تغییر و پیشرفتی در زمینه جمع آوری زباله و پسماند در شهر تهران، به رغم همه تلاش‌های انجام شده، مشاهده نکرده‌ایم. هیچکس حتی خود کارکنان شهرداری هم از وضعیت فعلی رضایت ندارد، باید در این باره اقدام لازم صورت بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا