اجتماعی و فرهنگی

در اولین جلسه “کارگروه پژوهشی” سرمایه گذاری و مشارکت در سازمان سرمایه گذاری مطرح شد: تهیه اطلس جامع سرمایه گذاری کلانشهر تهران

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در دیدار با همکاران مرکز مطالعات شهرداری تهران و اعضای هئیت علمی دانشگاه های برتر کشور، از عزم این سازمان در راستای تهیه اطلس جامع سرمایه گذاری کلانشهر تهران خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین، “مهدی شریفیان” با اعلام این خبر گفت: سازمان سرمایه گذاری به دنبال سرمایه گذاری و انتخاب سرمایه گذاران مناسب برای شهر تهران است و نقش اطلس سرمایه گذاری در قالب ریل گذاری این مسیر بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی افزود: آسیب شناسی و بهینه سازی فرآیند جذب سرمایه گذار و جلوگیری از متضرر شدن سرمایه گذاران موضوعاتی است که همواره مورد تاکید مدیران شهری است و در اولویت سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی گفت: بازنگری سند جامع سرمایه گذاری و لایحه درآمدهای پایدار شهر تهران از دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری خواهد بود.

وی در پایان بر ادامه تشکیل کارگروه پژوهشی سرمایه گذاری با همراهی خبرگان این عرصه تاکید و هدفمند سازی فرصت های سرمایه گذاری را از مهمترین اقدامات پیش بینی شده سازمان برشمرد.

مقرر گردید تدوین و مطالعات اطلس جامع سرمایه گذاری شهر تهران با جدیت ادامه یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا