شورای شهرصفحه اصلی

انتقاد عضو شورای شهر تهران از بلاتکلیفی ستاد محلات تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: ۶ ماه است که رئیس ستاد محلات تعیین و تکلیف نشده است و از آقای چمران می‌خواهیم تا ریاست این ستاد را برعهده بگیرند.

به گزارش شوراآنلاین، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و پنجاه و سومین جلسه دوره ششم پارلمان شهری پایتخت با اشاره به عدم انتخاب رئیس ستاد مشارکت‌های محله‌ای گفت: ۶ ماه است که رئیس ستاد محلات تعیین و تکلیف نشده است و از آقای چمران می‌خواهیم تا ریاست این ستاد را برعهده بگیرند.

وی افزود: عزل برخی مدیران محلات اجحافی در حق آنهاست و تقاضا داریم لیستی از این مدیران در اختیار قرار بگیرد و کمیسیون نظارت موضوع را بررسی کند. این که در مواردی افرادی بعد از ۱۰ تا ۱۲ سال فعالیت عزل شده‌اند، یک ظلم در حق کسانی است که عمر خود را در این مسیر صرف کرده‌اند؛ لذا باید پاسخی به این موضوع داده شود.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران که ریاست جلسه امروز شورا را برعهده دارد، در واکنش به این صحبت‌های پیرهادی گفت: گفته‌ایم که گزارشی را در خصوص افرادی که عزل شده‌اند، به ما ارائه دهند. آقای چمران موضوع ریاست ستاد مشارکت‌های محله‌ای را پذیرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا