شورای شهر

مجتبی شاکری:بمب خبری شان تبدیل به ترقه شد!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و به نقل از فارس مجتبی شاکری درباره شکست پروژه املاک نجومی که توسط بعضی از اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران مطرح شده بود اظهار داشت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تهران مجموعه اصلاح‌طلبان دچار توهمی شدند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز این موضوع اوج گرفت.

وی گفت: متناسب با وعده‌هایی که رئیس جمهور برای کشور داشت یکایک این وعده‌ها فرو ریخت و در حال حاضر فرصت‌هایی که در اختیار دولت بود تبدیل به کابوس شده است.

شاکری بیان داشت: ۳میلیون و ۶۰۰ بشکه نفت صادر شده ولی یک دلار هم به کشور بازنگشته است، ۱۶ هزار سانتریفیوژ از کار افتاد و با ۵۶۰۰ سانتریفیوژ کار غنی‌سازی با درصد کم در حال انجام است، قلب رآکتور اراک را بتن کردند و ما از این تکنولوژی محروم شدیم و ۲۰ میلیارد قاچاق کالا و همینطور ۸ میلیون جوان بیکار در کشور وجود دارد که این موارد شرایط سنگینی را فراهم کرده است ضمن اینکه رسوا شدن برجام ۲، ۳ و ۴ نیز به این موارد می‌افزاید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ماجرای حقوق‌های نجومی یک رخداد پلشت وشرم آور بود که مشابه آن را در هیچ دولتی نداشته‌ایم که فاصله حقوق بین یک فرد با یک کارگزار نظام تا ۶۰ برابر بالاتر از حد قانون باشد و این موارد موجب شد اصلاح‌طلبان و اعتدالیون احساس خطر کنند و جلسات فشرده خود را برگزار کنند تا اینکه به تعبیر خود طراحی دوباره فتح سنگر به سنگر را مشابه سال ۷۶ رقم بزنند.

شاکری درباره واژه فتح سنگر به سنگر گفت: در سال ۷۶ که خاتمی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد حجاریان از واژه فتح سنگر به سنگر استفاده کرد تا دیگر نهادهای نظام را با این رویکرد کینه ورزانه در دست گیرند.

وی افزود: امروز با این چنین پس زمینه هایی سعی کردند سنگرهای دیگر را بگیرند و همچنان نوع عملکردشان غیراخلاقی، غیرقانونی و ناجوانمردانه بود. فهرست مخدوشی را منتشر کردند که نهایی و راستی‌آزمایی نشده بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: با پروژه‌ای این چنین و رایزنی گسترده برای بی آبرو کردن اعضای شورا آمدند و سعی داشتند که سنگر ریاست شورا را بگیرند ولی موفق نشدند و بمب خبری که منتشر کردند تبدیل به ترقه‌ای شد که آورده‌ای نداشت و ادامه دادن به این موضوع دست و پا زدن در باتلاق است.

شاکری بیان داشت: با توجه به اینکه طراحان و پرده نشینان این پروژه پرونده‌هایی در جریان اردوکشی‌های خیابانی سال ۸۸ داشتند هر چه بازخوانی این موارد بیشتر صورت بگیرد اطلاعات بیشتری از آنها در معرض دید قرار خواهد گرفت و فرصت طلبی شان به تهدید سنگینی علیه خودشان می انجامد که همانا بازخوانی اصحاب فتنه است.

وی تاکید کرد: همه ما باید پرچم مبارزه با ویژه‌خواری و رانت را در دست بگیریم و خط قرمزی در این راه مانع ما نشود. صحنه گردانان اصلاح طلب بیمناک بازخوانی پرونده کرباسچی، کرسنت، قراردادهای نفتی و برجام‌ها هستند و از رسانه‌ای شدن آن‌ها پرهیز دارند.

شاکری با اشاره به اینکه آن‌ها در میدان مبارزه با فساد صادقانه عمل نمی‌کنند و دچار شکست‌های پی‌درپی خواهند شد بیان داشت: جلساتی مستمر بین اعضای اصلاح‌طلب شورا و یکی از سران فتنه برگزار می‌شود و این جلسات به طور زنجیره‌ای برقرار است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مکتب امام و فرمایشات مقام معظم رهبری خط قرمز ماست، یادآور شد: هر کسی در دولت از هر جناحی حقوق نجومی داشته است باید برخورد شود و هر کسی ویژه‌خواری داشته معرفی شود و دعوای این جناح و آن جناح هم نیست و ریشه فساد و ویژه‌خواری باید از بین برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا