شورای شهر

حمله تندگویان به شوراآنلاین/ این سایت متعلق به شوراست؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدمهدی تندگویان در تذکرات پیش از دستور دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به شهر ‌آفتاب اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه شهر آفتاب ۱۵۰۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه کرده‌ایم و آیا این مقدار هزینه فقط برای ۱۰ روز برپایی نمایشگاه کتاب بوده است.

وی ادامه داد: در مدتی که از افتتاح نمایشگاه شهر ‌آفتاب می‌گذرد باید چندین نمایشگاه آنجا برگزار می‌شد چرا که پرسنل این نمایشگاه حقوق می‌گیرند و هزینه‌های جاری دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برای نمایشگاه شهر آفتاب باید جدول نمایشگاهی تدوین شود گفت: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی طرحی را بیاورد و در آن طرح به عنوان شورای سیاست‌گذاری برگزاری نمایشگاه جدول نمایشگاهی را تصویب کند که اگر شهر آفتاب مدتی خالی ماند بتوانیم بازخواست کنیم که چرا این اتفاق افتاده است.

در ادامه تندگویان به شبکه‌های مجازی اشاره کرد و گفت: فیلتر کردن سایت‌ها چه فایده‌ای دارد وقتی که ۱۰ تا ۲۰ سایت خبری مثل قارچ رشد می‌کند و اخبار دروغ می‌دهند البته در این بین سایت‌های خوب هم داریم.

وی افزود: در حال حاضر قسمتی از وقت مسؤولین صرف راست‌‌نمایی اخبار دروغ در سایت‌ها می‌شود.

تندگویان گفت: در حال حاضر سایت شورا آنلاین که نمی‌دانیم متعلق به شورا است یا خیر اخباری است دعواهای بین اعضای شورای شهر منتشر می‌کند که چهره بدی را از شورا نمایش می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آیا شورا نمی‌تواند یک اقدام قانونی انجام دهد و در صورتی که این سایت برای شورا نیست بیشتر اخبار آن به حاشیه پرداخته می‌شود.

وی درباره مشکلاتی که شرکت مخابرات برای مردم ایجاد کرده است، گفت: مخابرات کشور مدتی است که در قبوض تلفن همراه یا ثابت بندهایی اضافه کرده که بابت آن از مردم پول می‌گیرند و این در حالی است که اطلاع‌رسانی درستی انجام نشده است و در قبوض رقم‌های بالایی برای مردم می‌آید که باید پرداخت کنند و اطلاع‌رسانی درستی در این زمینه انجام نشده است.

تندگویان گفت: سایت رایانه‌ای پرداخت پول و تلفن ۱۸۱۸ دچار مشکل شده است چرا که مردم پول قبوض خود را پرداخت می‌کنند اما رسید به مخابرات نمی‌رود. این مشکل در تهران عمومی است و هنگامی که مردم به دفاتر مخابرات مراجعه می‌کنند عنوان می‌شود چون سی‌دی نیامده باید دوباره قبض‌ها را وارد کنند و مخابرات نباید دوباره این مبالغ را از مردم اخذ کند.

در ادامه طلایی که امروز رئیس شورای شهر تهران است، گفت: شورا سایتی به نام شورای اسلامی شهر تهران دارد و هر سایت دیگری ربطی به شورای شهر تهران ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا