مدیریت شهری

مجسمه های شهر تهران نورپردازی می شوند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین جمال کامیاب  با اعلام این مطلب اظهار کرد: طرح جامع مجسمه های شهر تهران با همکاری دانشگاه ها و حمایت سازمان زیباسازی در حال تهیه است تا بر اساس این طرح جامع بتوانیم یک نقشه راه در بحث آثار حجمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وجود نقشه راه برای به کار گیری آثار حجمی در تهران موضوع بسیار مهمی است، افزود: این طرح بر اساس ویژگی های فرهنگی، جغرافیایی، اجتماعی،  اقتصادی و… هر منطقه تهیه می شود.

کامیاب اضافه کرد: پس از تهیه این طرح مشخص می شود که چه آثاری استاندارد لازم را ندارند و باید برچیده شوند یا چه آثاری کیفیت خوبی دارند و باید مورد بازپیرایی قرار گیرند و حتی نورپردازی شوند تا برای شب قابل رویت باشند.

وی تصریح کرد: به طور حتم برای نصب آثار حجمی باید به ویژگی های هر منطقه نیز توجه داشت تا این آثار به هویت این منطقه بیفزایند.

کامیاب در ادامه از نورپردازی مجسمه های شهر تهران خبر داد و گفت: این پروژه در دستور کار امسال سازمان زیباسازی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آثار حجمی شهر تهران در شب قابل رویت نیستند، اظهار کرد: بنابراین ما نیاز به نورپردازی  برای مجسمه های شهری داریم تا شهروندان بتوانند از این آثار بهره ببرند.

کامیاب اضافه کرد: شهرها به دلیل رشد فزاینده تکنولوژی نیاز دارند که رگه هایی از احساس و هنر در آنها دمیده شود تا فضای زیباتر، دلچسب تر و با نشاط تری در آنها به وجود بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا