اجتماعی و فرهنگی

بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی تاکسیران ها/امضای توافق نامه با شرکت هایپرکار

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران امضای توافق نامه با شرکت هایپرکار با هدف تامین قطعات و ارایه خدمات ویژه به تاکسیرانان خبر داد.

بــه گزارش شوراآنلاین، مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره رونمایی از فروش شفاف قطعات خودرو و کارت های اعتباری و امضای توافق نامه ذیل این اقدام با هایپرکار اظهارداشت: هدف از این اقدام که با عقد توافق نامه ای سه جانبه میان این سازمان، وزارت صمت و شرکت ایران روور(هایپر کار) محقق شد را ارائه خدمات ویژه و تامین قطعات برای رانندگان تاکسی، به عنوان بزرگترین مصرف کنندگان قطعات در پایتخت است.

وی گفت: رسیدگی به موضوعات رفاهی و معیشتی تاکسیران ها از جمله دغدغه های اصلی مسئولان سازمان است و از همین رو پیگیری موارد مرتبط با این مقوله طی چند ماه اخیر به شکلی ویژه در دستور کار قرار گرفته که اقدام اخیر شاهدی بر این مدعاست.

وی با اشاره به ابعاد مختلف و متنوعی که امضای این توافق نامه در ارائه خدمات به تاکسیران ها در بر می گیرد و مهم خواندن توجه به فرآیند توزیع کالاها و ارائه خدمات مورد نیاز به آنها از سوی مسئولان امر افزود: ارتقای سطح رضایت شغلی و ایجاد آرامش ذهنی برای تاکسیران ها با توجه به تعداد بالای جمعیتی و ارتباط تنگاتنگ چهره به چهره با مسافران، می تواند به ارائه خدمات بهتر از سوی آن ها به دیگر شهروندان و تسری آرامش میان پایتخت نشینان به شکل چشمگیری بیانجامد.

اسماعیل بگی تصریح کرد:  تامین و فروش قطعات و لوازم یدکی مصرفی خودروهای ایرانی براساس قیمت تمام شده تولیدی و یا حداکثر ۵درصد سود بالاسری، برگزاری جشنواره های تخفیفی به منظور معرفی قطعات، راه اندازی شبکه توزیع مناسب و استفاده از فن آوری های نوین حمل و نقل با هدف ارسال تمامی اقلام به نشانی خریداران مطابق سفارش، ارائه خدمات ارزان تعمیرات و تعویض روغن و لاستیک از جمله موارد در نظر گرفته شده به این منظور به شمار می رود.

بر این اساس از دیگر مقوله های مرتبط با این اقدام می توان به ایجاد امکان بازدید و خرید برخط از فروشگاه های در نظر گرفته شده به صورت نرم افزاری و یا دیگر طرق مجازی،  اعطای تسهیلات کم بهره برای تعمیر و خرید قطعات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال ، ارائه خدمات ویژه به صورت مستمر و ضمانت محصولات فروخته شده به خریداران مطابق ماده ۱۰ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو مصوب سال ۱۳۸۶ ، راه اندازی مراکز مختلف از سوی هایپرکار به منظور دسترسی آسان و رفاه هر چه بیشتر خریداران و… اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا