شورای شهرصفحه اصلی

چمران: ساخت و ساز در تهران تسهیل می‌شود

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حضور امروز شهردار پایتخت در صحن شورا گفت:‌ ساخت و ساز در تهران با مشکلاتی مواجه شده و باید با رفع قوانین دست و پاگیر برنامه‌ها را برای ساخت و ساز تسهیل کرد.

به گزارش شوراآنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسه هم‌اندیشی با مدیران شهری درباره موضوعات شهرسازی برگزار شد.

وی افزود: به دلیل اینکه فرصت کم بود نتوانستیم به صورت مفصل مباحث را پیش ببریم. در حالی که توجه به حوزه شهرسازی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: با قوانین و مقررات دست و پای مردم را در حوزه شهرسازی بسته‌ایم باید اقدامات را تسهیل و ساده کرد که این قدر مشکل برای آنها ایجاد نشود.

چمران ادامه داد: می‌گویند ما می‌خواهیم شهرفروشی کنیم در صورتی که اصلا چنین بحثی نیست مردم را نباید اذیت کرد و برای هر نقطه از تهران یک تصمیمی گرفت.

وی بیان داشت: اینکه شهروندان بخواهند یک طبقه ارتفاع برای ساخت و ساز بگیرند آنها را تحت فشار اقتصادی قرار داده وقتی به آنها می‌گوییم سه طبقه بیشتر نمی‌توانید بسازید برایشان ساخت و ساز صرف نمی‌کند مسلما راست می‌گویند و برخی از مسائل سبب بروز مشکل برای آنها شده است.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: باید راه‌حل‌ها را ساده‌تر کرد و اقداماتی در حوزه شهرسازی انجام داد.

چمران در پاسخ به پرسشی درباره حضور زاکانی در صحن امروز شورای شهر گفت: دوستان ۱۷ تا ۱۸ جلسه طرح رصد به مناطق مختلف تهران رفته‌اند و امروز قرار است شهردار در صحن حضور یابد که این گزارشات از جلسات ارائه و تصمیم‌گیری انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا