شورای شهر

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش خبر داد: جلسه شورا با معاون اول رئیس جمهور

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن هاشمی در حاشیه سی و پنجمین جلسه شورای تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور در خصوص مسائل مربوط به مدیریت شهری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز شورای شهر تهران برنامه سوم مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش بیان داشت: شهرداری تهران بنا بر توصیه شورای شهر نوشتن برنامه سوم پنج‌ساله تهران را آغاز کرده است و در جلسه امروز نحوه نگارش این برنامه مورد بررسی قرار گرفت و نظرات مختلفی ارائه شد.

هاشمی بیان داشت: برنامه دوم شهرداری تهران نیز مورد آسیب‌شناسی قرار گرفته است و تلاش می‌شود مشکلات در برنامه سوم لحاظ نشود.

وی گفت: عمده گزارش‌هایی که امروز از سطح شهر تهران براساس گزارش معاون شهردار تهران ارائه شد به ضعف‌های تهران اشاره کرده و مزیت‌های پایتخت مطرح نشد.

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: در برنامه باید هم مزیت‌ها و هم ضعف‌ها دیده شود و با پررنگ‌کردن مزیت‌ها نسبت به رفع ضعف‌ها اقدام شود.

وی گفت: موارد به گونه ای مطرح شد که فکر کردیم باید از شهر مهاجرت کنیم در صورتیکه می‌توان روی مزیت‌های تهران بیشتر توجه کرد.

هاشمی درباره لغو صدور آرم‌های یکساله طرح ترافیک و عوارض از این محدوده گفت: مدتی است با همکاری معاونت حمل و نقل و کمیسیون حمل و نقل شورای شهر درباره روش جدید طرح ترافیک مذاکراتی در حال انجام است.

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: تبادل نظرهایی صورت گرفته و هنوز به سایر کمیسیون‌ها این طرح ارائه نشده است و قطعاً آنچه که در این خصوص بخواهد اتفاق بیفتد باید مصوبه شورای شهر را داشته باشد.

وی درباره نرخ‌هایی که در خصوص محدوده طرح ترافیک اعلام می‌شود، گفت: هنوز نرخ‌های جدید طرح ترافیک به تصویب شورا نرسیده است و تنها در حد پیشنهاد مطرح می‌شود.

هاشمی درباره آلودگی هوای شهر تهران و کارخانجات آلاینده اظهارداشت: قطعاً از همین تریبون تذکر لازم را به سازمان محیط زیست خواهیم داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نخست وزیر مملکت تهران هستم به شما بیشنهاد می کنم : آقای ‎حمید رضا بدخشان فرد: باید دستور رسمی بدهید آقای اشکان خطیبی شهردار کل تهران بزرک باشد و در تماس باشید این آدم خیلی خوب هست به شهرداری های کل تهران بزرک و منطقه های مختلف هست وشما دستور بفرمایید آقای شهردار اشکان خطیبی بشود و هر کاری انجام میدهد با شما احترام میکزارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا