مدیریت شهری

افتتاح نخستین اتاق فکر ترویج فرهنگ ایثار شهر تهران در منطقه ۱۷

نخستین اتاق فکر ترویج فرهنگ ایثار شهر تهران در منطقه ۱۷ راه اندازی شد

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران در این جلسه گفت: راه اندازی اتاق فکر ترویج فرهنگ ایثار اقدامی نوآورانه،اثرگذار و کارآمد جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا خواهد بود؛ که خوشبختانه با حضور آقای لطفی شهردار منطقه۱۷ که فردی جهادی و با سابقه درخشان در حوزه شهری هستند شاهد طرح های پیشرو در ارائه خدمت به خانواده معزز شهدا خواهیم بود.

داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ نیز در این جلسه گفت: منطقه ۱۷به نام دارالشهدای تهران مشهور است به همین منظور در نظر داریم با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران المان مناسبی متناسب این نام طراحی کنیم.

لطفی یادآور شد: شهرداری منطقه۱۷ برنامه های مناسبی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه۱۷ به اجرا در می آورد که این برنامه ها شامل اجرای یادواره شهدا، نصب یادمان شهدا در مسیر طرح شار باغ ، دیدار هفتگی مدیران از خانواده شهدا و طرح همیار شهید است.

شهردار منطقه۱۷ خاطرنشان کرد: نسل جوان جامعه باید با رشادت ها و ایثارگری های شهدا آشنا شوند و به همین منظور دستور کار اتاق فکر ترویج فرهنگ ایثار ارایه طرحی به منظور حفظ یادگارهای معنوی و ملزومات خانواده معظم شهدا باشد.

گفتنی است شهردار منطقه۱۷ و مدیر کل امور ایثارگران با حضور در مقبره شهدای گمنام منطقه۱۷ به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا