مدیریت شهری

شهردار منطقه ۴ خبر داد: رونمایی از کتاب پیامدها و چالش های بحران کرونا در منطقه ۴ تهران

شهردار منطقه ۴ گفت: با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از نخستین کتاب پیامدها و چالش های بحران کرونا در مدیریت شهری، در منطقه ۴ رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران “محمد محمددوست” شهردار منطقه ۴ با اشاره به انتشار نخستین کتاب کاربردی “پیامدها و چالش هاى بحران کرونا در مدیریت شهرى” گفت: کتاب ارزشمند “پیامدها و چالش هاى بحران کرونا در مدیریت شهرى” در ۶ فصل به همت جمعی از کارشناسان شهرداری منطقه ۴ و با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گردآوری و در اختیار عموم قرار گرفت.

او تصریح کرد: در این کتاب ارزشمند ضمن پرداختن به مسایل مدیریت شهری و چالش ها و پیامدهای بحران کرونا، راهکارها و برنامه های اجرایی مناسب برای خروج از این مشکلات در حوزه مدیرت شهری به نگارش درآمده است.

محمددوست افزود: پیامدهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، محیط زیستی و مجازی پاندمی کرونا و پیشنهادهایی برای کاهش اثرات بحران کرونا در مدیریت شهری از سرفصل های این کتاب ارزشمند است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به تالیف جلد دوم این کتاب افزود: در جلد دوم این کتاب به دنبال ارایه راههای اجرایی و رهایی از این بحران با استفاده از استارت آپ ها و دیگر سیستم های مجازی توسط مدیریت شهری خواهیم بود.

در ادامه معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه چهار مشکلات اقتصادی را یکی از مشکلات کنونی کشور به ویژه مدیریت شهری تهران پس از شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: در این کتاب ضمن پرداختن به چالش های اقتصادی پاندمی کووید-۱۹ ، به راهکارهای عمومی برون رفت از مشکلات اقتصادی شهر در دوران کرونا اشاره شده است.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد؛ با بهره گیری از یافته های این کتاب که بر مبنای مطالعات تفصیلی درکمترین زمان ممکن بدست آمده است، روزنه ای برای تدوین سند جامع مدیریت شهری در ترسیم مسیر راه برای عبور از تلاطمات و نوسانات ناشی از این پاندمی در فضای شهری به دست آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا