مدیریت شهری

رحمان زاده خبر داد: جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در منطقه ۱۳

شهرداری منطقه ۱۳ با جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در نواحی چهارگانه و مرکزی ، آماده بارش های پاییزی و زمستانی شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، شهرداری منطقه به منظور خدمت رسانی به موقع و پاکسازی سریع معابر شهری و بزرگراهی در بارش های زمستانی ضمن آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری نسبت به جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در نواحی چهارگانه و مرکزی اقدام کرد.

مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی بزرگراه شهید یاسینی به عنوان ورودی شرق تهران ، سایت اصلی برفروبی با استقرار ماشین آلات سبک و سنگین و مخازن دپوی شن مخصوص تجهیز شد.

وی با اشاره به تجهیز سایت های برفروبی در نواحی چهارگانه اظهار داشت :اقدامات لازم برای شارژ مخازن شن و نمک صورت گرفته و جانمایی مخازن زرد در بزرگراه ها و معابر اصلی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه از مدتی قبل فعالیت ستاد برفروبی منطقه آغاز شد ادامه داد : سرویس و راه اندازی دستگاه ها از قبیل (باب کت ، لودر و.. ) ، تهیه لوازم انفرادی برف روبی و تجهیز کارگران به لباس گرم و چیدمان مخازن شن در بزرگراه های اصلی ، تامین و تجهیز ماشین آلات و نیروی انسانی برای فصول سرد سال از دیگر تدابیر منطقه برای فصول سرد سال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا