شورای شهر

گلایه عضو شورای شهر از وضعیت پایانه های اتوبوسرانی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد حقانی در جریان یکصد و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات شورای شهر در سال‌های گذشته تحت عنوان فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده از محصولات ارگانیسم و طبیعی اظهار داشت: در طول این مدت، سازمان میادین میوه و تره‌بار با اجرای نمایشگاه‌های متعدد محصولات ارگانیک اقدامات گسترده‌ای را برای فرهنگ‌سازی و ترغیب شهروندان جهت استفاده از این محصولات انجام داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری جشنواره ارگانیک در روزهای گذشته و استقبال بی‌نظیر از این جشنواره‌ها انتظار می‌رود توجه ویژه‌تری به محصولات ارگانیک در سال‌های آینده شود.

حقانی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های ویژه جشنواره ارگانیک، همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار با تشکیلات ارگانیک بوده که برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها نشان می‌دهد که شهروندان استقبال خوبی را از محصولات ارگانیک دارند.

حقانی حضور وزیر بهداشت و ریاست فدراسیون ارگانیک در جشنواره ارگانیک را از ویژگی‌های ممتاز این جشنواره از سایر جشنواره‌ها دانست و گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار در ۵ میدان بزرگ اقدام به فروش محصولات ارگانیک و پروتئینی می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با انتقاد از برخی از پایانه‌ها و توقفگاه‌های شرکت واحد در سطح شهر تهران اظهار داشت: متأسفانه در برخی از نقاط، دارندگان با روشن کردن موتورهای خودروها و بعضاً تا ۳۰ دقیقه به صورت در جا موجب آلودگی هوا و نگرانی‌های متعددی در شهر می‌شوند که از آن جمله توقفگاه ها می‌توان به پارکینگ بیهقی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا