شورای شهر

تذکر صدراعظم نوری به صدا و سیما

به گزارش شورا‌آنلاین، زهرا صدراعظم نوری در تذکرات پیش از دستور هفدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش به حادثه پالایشگاه شهید تندگویان تهران اشاره کرد و گفت: ایمنی باید در رأس کارها قرار بگیرد و عدم رعایت ایمنی باعث می‌شود که مانند حادثه پالایشگاه شهید تندگویان تعدادی از خانواده‌ها داغدار شود.

وی در ادامه گفت: تذکر بنده به صدا و سیما و عدم پخش شهردار تهران است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش خاطرنشان کرد: با گذشت ۲ ماه از تغییر و تحولات صورت گرفته در شهر تهران شهردار این شهر ممنو‌ع‌التصویر و ممنوع‌البیان در صدا و سیما است.

وی گفت: تاکنون برنامه مستقلی از شهردار تهران منعکس نشده است. مردم در انتخابات شوراها حماسه آفریدند و به تغییر مدیریت شهری رأی دادند اما گویا صدا و سیما متوجه این تغییر نشده است. 

نوری افزود: اخیراً همایش کلانشهرها در مشهد مقدس برگزار شد و در بخش خبری ساعت ۸ صبح از شهرداران مشهد، شیراز و تبریز سخن گفته شد ولی سخنی از شهردار تهران گفته نشد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش افزود: هفته گذشته اجلاس شهرداران جهان در کره جنوبی برگزار شد و تفاهم‌های خوبی شهردار تهران در این همایش داشت ولی اخبار اقدامات شهردار را پوشش نداد. 

وی افزود: گویا از منظر صدا و سیما شهردار قبلی خودی و شهردار فعلی غیرخودی است و همچنان مدیریت شهری فعلی را رقیب جریان سیاسی خود می‌داند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا