مدیریت شهری

حضور هزار و ۶۰۰ نیروی خدمات شهری در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی/باتوجه به حضور چند میلیونی مردم، پاکسازی مسیر ساعت ۱۹ به پایان رسید

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: حسب تاکید شهردار محترم تهران و حضور ایشان در هر دو جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و همرزمان ایشان، با توجه به اهمیت، ارزش و خلوص ایشان نسبت به مردم، شهرداری تهران تلاش کرد تا اقدامات و خدمات لازم به بهترین نحو انجام شود.

به گزارش شوراآنلاین، صدرالدین علیپور  افزود: سازمان مدیریت پسماند برحسب وظیفه به پاکسازی و جمع آوری پسماند پیش و پس از مراسم اقدام کرد. بر همین اساس حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی به ۴ پهنه تقسیم بندی شد و در فاز اول هزار نیروی خدماتی به همراه ٢۵٠ خودرو در طول مسیر مستقر شدند.

وی ادامه داد: تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش بزرگ ترین رویدادی بود که در این مسیر به وقوع پیوست. با توجه به حضور بی نظیر شهروندان تهرانی در این مراسم ظرفیت نیروهای مستقر به هزار و ۶۰۰ نفر و ٣۵٠ خودرو افزایش یافت.

علیپور خاطرنشان کرد: برآوردها نشان می دهد پنج تا هفت میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و با توجه به حجم کار بالای نیروهای خدمات شهری، در بازه ای به صورت همزمان و در ادامه پس از پایان مراسم کار پاکسازی مسیر تشییع را آغاز کردند و با تلاش نیروهای خدمات شهری کار پاکسازی و نظافت مسیر (از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی) ساعت ١٩ به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا