مدیریت شهری

رکوردزنی فروش انار ‌و هندوانه در میادین میوه و تره بار شهرداری

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به فروش ۵ برابری انار و ۱۰ برابری هندوانه در میادین میوه و تره بار در ایام منتهی به «شب چله»، گفت: این دو میوه پر فروش ترین میوه ها بوده است.

به گزارش شوراآنلاین، سید سعید را مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران با تاکید بر ارائه خدمات در تمامی میادین میوه و تره بار تا ساعت ۸ دیشب، افزود: همان‌طور که قبلاً نیز اطلاع‌رسانی شده بود، ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار به مناسبت شب چله تا ساعت ۸ شب نسبت به خدمت‌رسانی به شهروندان و ارائه محصولات مورد نیاز به مشتریان اقدام کردند.

وی فروش این حجم از میوه و تره بار را طی ۴ روز کم نظیر خواند و تاکید کرد: خوشبختانه تدارک لازم برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از مدت‌ها قبل پیش‌بینی شده بود و میادین میوه و تره بار با تمام امکانات و توان به شهروندان خدمات‌رسانی کرده و مایحتاج مصرفی آنها را تامین کردند.

گفتنی است، علاوه بر انار و هندوانه که با افزایش فوق‌العاده فروش رو به رو بودند، در طول برگزاری جشنواره یلدای ۹۸، عرضه سایر محصولات از جمله میوه‌هایی همچون خرمالو، پرتقال، نارنگی، سیب قرمز و سیب زرد و همچنین مواد پروتئینی در میادین میوه و تره بار افزایش قابل ملاحظه‌ای داشت، چنانچه به عنوان نمونه، فروش ماهی از رشد حداقل ۳ برابری برخوردار بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا