مدیریت شهری

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق خبر داد: آغاز عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی(ره)

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از آغاز عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس سید مجید غمخوار ضمن اعلام خبر فوق افزود: سازمان عمرانی مناطق که اجرای پروژه های ساماندهی میدان امام حسین (ع) و میدان شهدای هفتم تیر را در کارنامه دارد، تلاش خواهد کرد به کمک تجارب و درس آموخته های فنی کسب شده از پروژه های قبلی، عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی (ره) را با سرعت و دقت به سرانجام برساند.

وی عملیات تراش آسفالت، آماده سازی بستر، اجرای سنگ فرش و پیاده راه را از جمله جبهه های کاری در حال اجرا در پروژه ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی(ره) ذکر و اضافه کرد: بهسازی و احداث خیابان پشت شهرداری نیز همزمان با پیشبرد عملیات ساماندهی میدان امام خمینی(ره) ادامه داشته و به مرحله اجرای جدول گذاری رسیده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق ابراز امیدواری کرد اجرای سریع و دقیق این پروژه ها، ضمن رونق بخشیدن به گردشگری شهری، سبب بهبود امکانات رفاهی شهروندان شود.

گفتنی است سازمان عمرانی مناطق علاوه بر ماموریت ساماندهی میدان امام خمینی (ره) و بهسازی خیابان پشت شهرداری، اجرای سنگ فرش خیابان لاله زار جنوبی و احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه سابق) را در این نقطه استراتژیک از شهر تهران بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا