ورزشی

طلایی: بهترین ترکیب برای مسابقات جهانی انتخاب شد

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد طلایی درباره اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی پاریس، اظهار کرد: شورای فنی و کادرفنی تیم ملی با احترام به فرآیند انتخابی تیم ملی اقدام به اعلام ترکیب آزادکاران ایران در جهانی پاریس کرد. امیدوارم بتوانیم با تلاشی که از خود نشان می‌دهیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره علت انتخاب مصطفی حسین‌خانی به عنوان نفر اعزامی کشتی آزاد ایران در وزن ۷۰ کیلوگرم علیرغم شکست این کشتی‌گیر مقابل سعید داداش‌پور در فینال انتخابی تیم ملی،‌ گفت: حسین‌خانی، عبادی و داداش‌پور هر سه در رقابت‌های انتخابی تیم ملی برد و باخت داشتند و خرد جمعی در نهایت این بود که داداش‌پور به عنوان نفر اول انتخابی راهی رقابت‌های داخل سالن آسیا که از اهمیت زیادی برخوردار است شود و حسین‌خانی نیز با توجه به تجربه بالایی که دارد به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی به روی تشک برود. داداش‌پور در جریان انتخابی تیم ملی به جمال عبادی باخت و از سوی دیگر حسین‌خانی نیز عبادی را برد بنابراین فرآیند انتخابی در این باره کامل اجرا شد و با مشورت اعضای شورای فنی در نهایت حسین‌خانی در رقابت‌های جهانی به روی تشک خواهد رفت.

وی افزود: از دید تمامی اعضای شورای فنی و کادر فنی تیم ملی، ‌حسین‌خانی از هر جهت گزینه مناسب‌تری برای حضور در مسابقات جهانی بود. البته داداش‌پور نیز به رقابت‌های داخل سالن آسیا می‌رود و ان‌شاءالله هر دوی این کشتی‌گیران نمایش خوبی داشته باشند. از سوی دیگر جمال عبادی نیز به عنوان کشتی‌گیر با آتیه این وزن به یک تورنمنت خارجی خوب و سطح بالا اعزام خواهد شد.

طلایی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین موضوع در انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی، رعایت قانون فرآیند انتخابی تیم ملی بود، گفت:‌ از نظر شخصی شاید یک مورد از نفرات اعزامی را تغییر می‌دادم اما با این حال به فرآیند انتخابی احترام گذاشتم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان با بیان اینکه تمامی آزادکاران زحمات زیادی را در اردوهای مختلف تیم ملی کشیدند و آماده حضور در آوردگاه جهانی پاریس هستند، گفت: مهم این است که ما هر کاری که از دستمان بر آمده انجام دادیم و زحمت خود را کشیده‌ایم. بعد از المپیک ترکیب تیم ملی دگرگون شده و جوانان این فرصت را پیدا کرده‌اند تا در مسابقات جهانی خود را نشان دهند. امیدوارم کشتی‌گیران ما مزد زحمت‌شان را بگیرند و نمایش قابل قبولی داشته باشند. جا دارد از اعضای شورای فنی نیز به عنوان بزرگان کشتی ایران بابت مشورت و همراهی‌شان قدردانی کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا