سیاسی

لطفی: شورای شهر و شهرداری تهران بازیچه دست سیاسیون شده است

دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: شورای شهر و شهرداری تهران بازیچه دست سیاسیون شده و باید با این وضعیت مقابله کنیم.

حسن لطفی دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: از زمان تشکیل شورا‌های شهر در تهران یکی از دو جریان سیاسی یعنی اصولگرایان یا اصلاح طلبان و یا ورزشکارانی و هنرمندانی که در این لیست‌های انتخاباتی این دو جناح بودند حمایت شده و رای آوردند که نتیجه آن وضع امروز شهر تهران و تحمیل هزینه‌های گزاف و بی مورد و بدون خروجی مناسب بوده است که علت آن به انتخاب نادرست در انتخابات شورای شهر مرتبط می‌شود و نتیجه آن در بطن شهر تهران نمود پیدا می‌کند.

لطفی افزود: مردم دیگر نخواهند گذاشت اعضای غیر تخصصی در شورای شهر تهران که یک اَبَر شهر است و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند روی کار بیاید و با تحلیل درست به کسانی رای خواهند داد که گره از کار شهرشان حل کند.

او ادامه داد: شورای شهر و شهرداری تهران بازیچه دست سیاسیون شدند و بدین ترتیب جبهه حامیان قانون با مسئولیت پذیری و پایبندی به حقوق شهروندان این مسئله را پیگیری و تشکیلات خود را برای مقابله با این وضعیت بسیج خواهد کرد.

دبیرکل جبهه حامیان قانون در ادامه تصریح کرد: در اصل، مشکل این روز‌های جامعه ما قانون است و هیچ چیز و هیچ کس در جای خودش نیست و سیاسی کاری اعضای شوراها، ارتباط داشتن و لابی کردن از اولویت‌های مسئولان امر قرار گرفته است.

او همچنین عنوان کرد: ما با چارچوب‌های قانونی در انتخاب مدیران شهری برنامه داریم و با برنامه ریزی مناسب، خیزش نخبگان متخصص شهری را راه انداخته ایم و با دعوت به همکاری از نیرو‌های نخبه، متخصص، جوان، کارآمد و با سابقه بتوانیم برای شهر و شهروندان تهرانی مفید و تاثیرگذار باشیم.

لطفی در پایان افزود: شهرداری برای رفع مشکلات شهروندان باید کف خیابان باشد نه پشت میز؛ روابط بی ضابطه باید پایان یابد. ما برای شهرداری و شورای شهر تهران برنامه‌ای جامع داریم و دیگر نخواهیم گذاشت افراد غیر تخصصی وارد کارزار شهرداری تهران شوند؛ از مردم شریف تهران هم می خواهیم با نخبگان و متخصصین شهری همراه شوند تا شهر تهران به جایگاه اصلی خود برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا