مدیریت شهری

اجرای برنامه های شاد و متنوع در بوستان جنگلی سرخه حصار

پنجشنبه و جمعه هر هفته ، ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اجرای برنامه های شاد و متنوع در بوستان جنگلی سرخه حصار میزبان شهروندان است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه با اشاره به لزوم ارتقای نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه گفت : پنجشنبه و جمعه هر هفته ، ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با برپایی استیج در میدان ارغوان بوستان جنگلی سرخه حصار، برنامه های شاد و متنوع اجرا می کند .

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای تحقق شعار “تهران ، شهری برای همه” و تدابیر شهردار محترم تهران مبنی بر اجرای برنامه های شاد و متنوع در پایان هفته تدارک و پیش بینی شده است افزود: اولین اجرای این برنامه جمعه روز گذشته ۲۳ فروردین ماه برگزار شد که با هماهنگی و تمهیدات صورت گرفته تا پایان فصل تابستان ادامه می یابد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه اجرای این برنامه ها و رویداد های فرهنگی و هنری در فضای عمومی شهر می تواند موجب ایجاد روحیه نشاط و امید و ارتباط بیشتر هموطنان با یکدیگر شود ادامه داد : برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در فصل تابستان و همچنین در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های متفاوتی تدارک دیده شده است که متعاقبا اعلام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا