شورای شهر

راه اندازی انجمن “خانواده‌های داغ دیده منا”

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  فاطمه دانشور صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه حادثه منا فراتر از سوء مدیریت بوده است، گفت: هر آدمی که کمترین بهره هوشی داشته باشد متوجه می‌شود که حاجیانی که ساعت‌ها روی هم مانده‌اند قطعا از روی عمد این اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه حکومت آل سعود ملت‌های اسلامی را تحقیر کرده است، گفت: پاسخگوی خانواده‌های دغدار چه کسی باید باشد و بر همین اساس پیشنهاد می‌شود انجمن‌ خانواده‌های داغ دیده حادثه منا تشکیل شود که بتوانیم با حمایت آنها موضوع شکایت از آل سعود را در محافل بین المللی پیش ببریم.

رئیس کمیته آسیب‌های اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه خانواده‌های داغدار درد بی پدری و مادری را فراموش نمی‌کنند، گفت: من مطمئن هستم آل سعود سعی در رشوه دادن شبکه‌های ارتباطی است تا مستندات این فاجعه را پاک کند.

دانشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کودکان کار و خیابان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به صحن شورا دعوت شده و بازنگری در ماموریت آنها صورت گیرد چرا که در چارت کاری کمیته امداد حمایت از محرومان و خانواده‌های بی سرپرست عنوان شده است اما ساماندهی خانواده‌های آسیب دیده در حوزه ماموریت کمیته امدد نیست و این موضوع باید بازنگری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا